annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

*** BREAKING NEWS ***

HET draadje met al het belangrijke nieuws.

het Nederlandse vingertje

Bericht 1 van 1.448
laatste antwoord
1.447 ANTWOORDEN 1.447

*** BREAKING NEWS ***

Het is altijd beter gewoon rijk te zijn.
Bericht 231 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Dat flexibel zijn is een aanwinst. JAJA. In de praktijk betekend dat tijdelijke contracten en op straat staan na half/1 jaar. Ik ben niet bekend met hoe je dan staat wanneer je een huis wilt kopen, maar dat zal ook wel gevolgen hebben die onzekerheid.

Ik weet niet of het beter is rijk te zijn, dat heeft ook weer gevolgen van hoe houd ik die rijkdom, vreselijk lijkt me dat, verkeerde beleggingen etc.;-)

Maar om even terug te komen op die onzerheid, dat heb ik nabij meegemaakt toen mijn zoon 3 x een jaarcontract kreeg aangeboden en omdat het niet vaker mag dan 3 x daarna op LAATSTE dag ontslag gekregen. Dat mag dus, wel onfatsoenlijk, gelukkig relaties elders en gelijk weer nieuwe baan.

Dit alles heet vooruitgang. Photobucket
Bericht 232 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Maar om even terug te komen op die onzerheid, dat heb ik nabij meegemaakt toen mijn zoon 3 x een jaarcontract kreeg aangeboden en omdat het niet vaker mag dan 3 x daarna op LAATSTE dag ontslag gekregen.

tja, dat was het resultaat van de oude onstlagregelingen, het was erg prijzig om van personeel af te komen met een vast contract dus werd daar spaarzaam mee omgegaan

tijd zal leren of het met de huidige ontslagregelingen beter zal gaan.....
Bericht 233 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

het is nog steeds prijzig om van personeel met een vast contract af te komen...

gelukkig wel, betalen zullen....]:)

dromen

dromen
Bericht 234 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

ze

dromen

dromen
Bericht 235 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

nog steeds duur, maar het is in veel gevallen wel veel gemakkelijker & goedkoper geworden 😉
Bericht 236 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Dier in boom ontsnapt aan brandweer EN baasje ...

Bericht 237 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

nog nooit een dode kat in de boom zien hangen B-)

dromen

dromen
Bericht 238 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

DSB bank onder curatele, je zal daar toch een betaalrekening hebben, of als bedrijf je tegoeden hebben staan om je personeel te betalen, pensioengelden etc. wat een ellende allemaal.
Mensen kunnen dus nu nergens meer bij.
Het geeft je te denken, misschien het loonzakje maar weer. Geld in de ouwe sok bewaren?
Het lijkt wel een vete tussen lakeman en Scheringa, ben benieuwd wat er nog meer naar buiten gaat komen. Photobucket
Bericht 239 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Gepubliceerd: Maandag 12 oktober 2009
Auteur: Ernst-Jan Hamel

Klanten van de DSB Bank kunnen online niet meer bij hun geld komen. De bank is door de rechter onder curatele gesteld en moet daardoor alle mutaties bevriezen.

Met een betaalpas kan er tot en met woensdag wel nog gepind worden, meldt de DSB Bank. Het geld op spaarrekeningen is ontoegankelijk, en kan niet overgemaakt worden via internetbankieren.

Op de internetbankierpagina van DSB staat te lezen dat alle mutaties bevroren zijn tot nader bericht. "U kunt momenteel geen gebruik maken van Internetbankieren. Het deposito garantie stelsel van De Nederlandsche Bank blijft wel van toepassing." Dat betekent dat tegoeden tot 100.000 euro gegarandeerd worden door het collectieve Nederlandse bankwezen.

Bewindvoerder neemt zaken over
Maandagochtend besloot de rechtbank in Amsterdam de in problemen verkerende DSB Bank van Dirk Scheringa onder curatele te plaatsen. Dat betekent dat een bewindvoerder de zaken overneemt bij de bank zoals ook gebeurt bij een surseance van betaling.

De Nederlandse Bank heeft op die regeling aangedrongen na een grote uitstroom van liquiditeiten die het voortbestaan van DSB op korte termijn in gevaar bracht.

Wachttijden
Op 1 oktober lag de internetbankierfunctie van DSB ook al geruime tijd plat. Dat gebeurde na een oproep van Pieter Lakeman, voorzitter van Stichting Hypotheekleed en vertegenwoordiger van bijna duizend DSB-klanten. Lakeman riep klanten van DSB op hun geld van hun spaarrekeningen te halen. Later werd het internetloket weer open gesteld, maar kwam pas na minutenlange wachttijden een verbinding tot stand.

bron : Web Wereld

Photobucket

Bericht 240 van 1.448
laatste antwoord