annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

*** BREAKING NEWS ***

HET draadje met al het belangrijke nieuws.

het Nederlandse vingertje

Bericht 1 van 1.448
laatste antwoord
1.447 ANTWOORDEN 1.447

*** BREAKING NEWS ***

Jij denkt te ouderwets A3;-).

Tuurlijk is het belachelijk! Het feit dat kinderen afgerekend worden op het dragen van non-merk wordt in dat artikel bevestigd.
Heeft de juf ook haar ondergoed laten zien?

Eigenlijk zouden ze in NDL ook school-kleding moeten hebben, net als in UK.
Kids worden dan niet meer gepest om wat ze aanhebben, ouders worden niet op kosten gejaagd om merkkleding te kopen. ......
koevje
Photobucket
......
koevje
Photobucket
Bericht 301 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

je hebt je eigen berichtje niet goed gelezen , er staat nergens dat er iemand iets aan iemand heeft laten zien.

wat jouw mening over merkkleding/schoolkleding betreft ben ik het helemaal met je eens , dit bestaat echter niet alleen in UK , dit kom je op de hele wereld tegen ook in Duitsland wordt het nu ingevoerd.

Photobucket

Bericht 302 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Weer wat nieuws van de bank:

Reserveringen

Een reservering is een betaaltransactie die niet meer kan worden ingetrokken, maar nog niet volledig is verwerkt. Het saldo van uw Betaalrekening is al met het bedrag van de reservering verlaagd (afschrijving) of verhoogd (bijschrijving). Hierdoor heeft u altijd een actueel beeld van het saldo en de bestedingsruimte op uw Betaalrekening.

Wanneer betaaltransacties op werkdagen voor 22.00 uur zijn verricht, worden deze nog op dezelfde dag volledig verwerkt. Het verwerken van betaaltransacties vindt meerdere keren per werkdag plaats, waarbij de reservering wordt omgezet in een boeking. Als een betaaltransactie niet op een werkdag of na 22.00 is verricht, vindt de boeking de eerstvolgende werkdag plaats. De datum van de reservering wordt na boeking automatisch aangepast aan de boekdatum. Een betaaltransactie is volledig verwerkt na boeking.

NB: op papieren Afschriften worden alleen boekingen vermeld.

Verantwoording van rentedinges?

Bericht 303 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Bijsluiter vaccin Mexicaanse griep.

http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/D-H1N1%20single%20PDFs/PackageLeaflet/emea-pl-h832pu17nl.pdf
Penny
Photobucket

Penny
Photobucket
Hoop doet leven,leven geeft hoop!!!!
Bericht 304 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Directeur VVN stapt op...

Joop Goos directeur van Veilig Verkeer Nederland (VVN) stapt morgenvroeg, als ie verstandig is, direct op. Peter R. de Vries toonde met de verborgen camera aan dat deze moraalridder veel, en veel te hard reed. Zo reed hij +40 kilometer per uur te hard op de snelweg om een file heen en rijdt hij stelselmatig VEEL te hard in dertig kilometerzones. In de uitzending van Peter R. de Vries trachtte Goos zich te verdedigen, en zei dat hij zijn baan niet hoefde op te zeggen. In plaats daarvan pleit hij voor snelheidsbegrenzers in ieders auto. Goos is nu doods- en doodsbang dat hij moet vertrekken, dat ging zelfs zo ver dat hij onze Peter een ambassadeursschap bij de VVN aanbood. Lame dude. En nutteloos, want De Vries is, zoals hij zelf zegt een veelpleger. Oh ja. Mocht je het niet weten, VVN is een overbodige, subsidieslurpende onnozele club die niet veel meer doet dan hier en daar bordjes plaatsen en af en toe 'terug naar school' vlaggen uitdeelt. Iedereen mag donateur worden, want de auto met chauffeur van voorzitter Carla Peijs moet ook blijven rijden natuurlijk.

bron: GeenStijl.nl

Photobucket

Photobucket
Bericht 305 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Aanvulling op #303:
U dient Pandemrix niet toegediend te krijgen :
• als u in het verleden een plotselinge levensbedreigende allergische (overgevoeligheids) reactie
heeft gehad op een van de bestanddelen van Pandemrix (deze zijn vermeld aan het eind van
deze bijsluiter in rubriek 6) of op een van de stoffen die mogelijk in heel kleine hoeveelheden
achter zijn gebleven, te weten ei en kippeneiwit, ovalbumine, formaldehyde, gentamicinesulfaat
(een antibioticum) of natriumdeoxycholaat. Verschijnselen van een allergische
(overgevoeligheids) reactie kunnen bijvoorbeeld bestaan uit jeukende huiduitslag,
kortademigheid en opzwellen van het gezicht of de tong
Als u niet zeker weet of u allergisch bent, raadpleeg dan uw arts of apotheker.
Wees extra voorzichtig met Pandemrix:
• als u een andere allergische reactie heeft gehad dan een plotselinge levensbedreigende
allergische (overgevoeligheids)reactie op een van de bestanddelen van het vaccin

Het is een NIEUW vaccin, dus bovenstaande informatie is totaal nutteloos, daar nooit iemand een Mex. Griep vaccinatie heeft gekregen.
Wat een kul weer.
Ik heb een andere gekregen en die bestaat uit 7 A4-tjes.
Ook hierin staat bovenstaande, maar de bijwerkingen zijn vele malen uitgebreider.

Omdat de testresultaten pas in december bekend zijn,
is het zeer waarschijnlijk zo dat de producent alle bijwerkingen die er bestaan, maar genoteerd heeft.

Blijft het feit bestaan dat ik nog steeds niet weet wat ik moet doen. Wel of niet vaccineren? Pffff..... ......
koevje
Photobucket
......
koevje
Photobucket
Bericht 306 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Ik zou eerst ook eens wat van die sites met complottheorieën lezen over de Mexicaanse griep als ik jou was.

Ik behoor tot de uitverkorenen (volgens het ministerie) voor de bijde griepprikken maar vorig jaar heb ik ervoor bedankt en zal dat dit jaar indien nodig weer doen.
Als je een goede weerstand hebt en anders geen (zware) griep krijgt, waarom zou je dan zo'n prik nemen waarvan het ieder jaar weer de vraag is of die de heersende griep wel aankan ivm mutaties van het virus?

Griep is voor meer dan 99% van degenen die hem krijgen niet dodelijk en die Mexicaanse griep is al meer dan een jaar zo'n media-hype dat daar blijkbaar voor bepaalde groeperingen enorme belangen mee gemoeid zijn.
Er gaat ook een verhaal dat dit virus in een laboratorium is gekweekt om die doelen te bereiken. Bevolking uitroeien, op slinkse wijze nano-technologie implanteren? zeg het maar

Bericht 307 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Bericht 308 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Zijn ze meteen van het "67-ste met pensioen" af;-).

Het merendeel van mijn collegae doet het niet.
Zelfs onze bacterioloog geeft negatief advies.
Ik ben het helemaal eens mbt mutaties.
Ik heb me nooit laten inenten voor griep en nu dan ineens wel?
Maar je (ik) voelt de druk van de werkgever;
je werkt nu eenmaal met mensen (lees: ze denken alleen maar aan de ziekmeldingen die dan kunnen oplopen).
Ik werk al jarenlang op een IC,
als er ergens de meest smerige beesten rondvliegen is het daar wel.
En als je eens weet hoeveel soorten anti-biotica ik al over mijn handen heb gehad..........

Ik moet het morgen laten weten. Maar heb zo mijn bedenkingen.
Die Klink roept maar wat. Die kerel vertrouw ik al helemaal niet meer. ......
koevje
Photobucket
......
koevje
Photobucket
Bericht 309 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Tja die beslissing kun je alleen zelf nemen. Succes met de afweging.

Bericht 310 van 1.448
laatste antwoord