Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-11-2009 01:09
Aanvulling op #303:
U dient Pandemrix niet toegediend te krijgen :
• als u in het verleden een plotselinge levensbedreigende allergische (overgevoeligheids) reactie
heeft gehad op een van de bestanddelen van Pandemrix (deze zijn vermeld aan het eind van
deze bijsluiter in rubriek 6) of op een van de stoffen die mogelijk in heel kleine hoeveelheden
achter zijn gebleven, te weten ei en kippeneiwit, ovalbumine, formaldehyde, gentamicinesulfaat
(een antibioticum) of natriumdeoxycholaat. Verschijnselen van een allergische
(overgevoeligheids) reactie kunnen bijvoorbeeld bestaan uit jeukende huiduitslag,
kortademigheid en opzwellen van het gezicht of de tong
Als u niet zeker weet of u allergisch bent, raadpleeg dan uw arts of apotheker.
Wees extra voorzichtig met Pandemrix:
• als u een andere allergische reactie heeft gehad dan een plotselinge levensbedreigende
allergische (overgevoeligheids)reactie op een van de bestanddelen van het vaccin
Het is een NIEUW vaccin, dus bovenstaande informatie is totaal nutteloos, daar nooit iemand een Mex. Griep vaccinatie heeft gekregen.
Wat een kul weer.
Ik heb een andere gekregen en die bestaat uit 7 A4-tjes.
Ook hierin staat bovenstaande, maar de bijwerkingen zijn vele malen uitgebreider.
Omdat de testresultaten pas in december bekend zijn,
is het zeer waarschijnlijk zo dat de producent alle bijwerkingen die er bestaan, maar genoteerd heeft.
Blijft het feit bestaan dat ik nog steeds niet weet wat ik moet doen. Wel of niet vaccineren? Pffff..... ......
koevje
U dient Pandemrix niet toegediend te krijgen :
• als u in het verleden een plotselinge levensbedreigende allergische (overgevoeligheids) reactie
heeft gehad op een van de bestanddelen van Pandemrix (deze zijn vermeld aan het eind van
deze bijsluiter in rubriek 6) of op een van de stoffen die mogelijk in heel kleine hoeveelheden
achter zijn gebleven, te weten ei en kippeneiwit, ovalbumine, formaldehyde, gentamicinesulfaat
(een antibioticum) of natriumdeoxycholaat. Verschijnselen van een allergische
(overgevoeligheids) reactie kunnen bijvoorbeeld bestaan uit jeukende huiduitslag,
kortademigheid en opzwellen van het gezicht of de tong
Als u niet zeker weet of u allergisch bent, raadpleeg dan uw arts of apotheker.
Wees extra voorzichtig met Pandemrix:
• als u een andere allergische reactie heeft gehad dan een plotselinge levensbedreigende
allergische (overgevoeligheids)reactie op een van de bestanddelen van het vaccin
Het is een NIEUW vaccin, dus bovenstaande informatie is totaal nutteloos, daar nooit iemand een Mex. Griep vaccinatie heeft gekregen.
Wat een kul weer.
Ik heb een andere gekregen en die bestaat uit 7 A4-tjes.
Ook hierin staat bovenstaande, maar de bijwerkingen zijn vele malen uitgebreider.
Omdat de testresultaten pas in december bekend zijn,
is het zeer waarschijnlijk zo dat de producent alle bijwerkingen die er bestaan, maar genoteerd heeft.
Blijft het feit bestaan dat ik nog steeds niet weet wat ik moet doen. Wel of niet vaccineren? Pffff..... ......
koevje