annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

*** BREAKING NEWS ***

HET draadje met al het belangrijke nieuws.

het Nederlandse vingertje

Bericht 1 van 1.448
laatste antwoord
1.447 ANTWOORDEN 1.447

*** BREAKING NEWS ***

Nou A3 je weet wat je te doen staat, je laat je als hoogbegaafde nu niet meer in een hoek zetten nauurlijkB-):-x Photobucket
Bericht 521 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

duh merk er anders niets van dat ik hoogbegaafd ben, bij de laatste test 134...

alhoewel geloof wel dat ik op de verkeerde plek zit, wat doe ik toch op dat ebay ?:|:^O

dromen

dromen
Bericht 522 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Waar is mijn hoek dan Karin? 😮

Dat weet je toch wel Tineke, voor de afwisseling en om je creativiteit uit te leven B-)

Bericht 523 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

tssss...tis wat..

http://www.elsevier.nl/web/Lifestyle/Society/253452/Silvio-Berlusconi-Ik-had-dood-kunnen-zijn.htm?utm_source=Nieuwsbrief_dag&utm_medium=email&utm_campaign=Nieuwsbrief

dromen

dromen
Bericht 524 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

😮 Hij is zo goed voor iedereen,de arme schat ;-)
handtekening

handtekening
Bericht 525 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

525
handtekening

handtekening
Bericht 526 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

en zo'n dom hufterig rechts blaadje geeft hem alle ruimte om zijn infantiele goed-slecht PR uit te kramen

Bericht 527 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

anders hebben ze helemaal geen bladvulling...

dromen

dromen
Bericht 528 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

De Leeuwarder Courant is deze week als webeditie te lezen. Iedereen met toegang tot internet kan de complete krant tot en met zondag op het scherm raadplegen.

De service geldt voor de kranten van vandaag, woensdag en donderdag (kerstkrant), is gratis en beschikbaar voor zowel abonnees als niet-abonnees. De reden waarom directie en hoofdredactie deze service aanbieden is dat de krant vanwege de winterse omstandigheden niet overal in de provincie kan worden bezorgd.
Bericht 529 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

'Lintje voor held Jasper Schuringa' Van onze parlementaire redactie

DEN HAAG - De Nederlander Jasper Schuringa, de man die vrijdag de Nigeriaanse terrorist met een bom wist te overmeesteren, verdient een koninklijke onderscheiding.

Dat stelt PVV-leider Geert Wilders. ,,Jasper Schuringa is een held en verdient een lintje danwel een koninklijke onderscheiding", stelt Wilders in een reactie op de aanslag op de vlucht van KLM-North West/Delta. ,,Wij zullen het kabinet daartoe oproepen."

bron:telegraaf.nl
za 26 dec 2009, 14:47
Bericht 530 van 1.448
laatste antwoord