We kunnen ze voor zijn:
dagelijks de inlichtingen dienst bellen;
het BSN nummer noemen en precies vertellen wat je gaat doen, hoeveel je denkt uit te geven, wat je gaat eten,
hoe laat je naar bed denkt te gaan etc.
Denk dat ze je na een week zat zijn.
Wat willen ze met alle info??
Is Holland ineens omgedoopt in USSR? G*^%$#$%^^&*@!!!!!!!X-(
...... koevje
Ik ben erg tegen dat rekeningrijden, het is alleen maar bedacht om meer belasting te kunnen heffen, en dat zal het ook gaan doen.
Ik ben in het algemeen tegen belastingen.
Om dit soort dingen te zien hoef je niet paranoïde te zijn, voor iedere voorziening kun je tegenwoordig maar een kopie paspoort, bsn-nummer en bankpas inleveren, zonder dat heb je nergens recht op. Er moet een electronisch patiëntendossier komen waar iedereen wijzigingen in mag aanbrengen behalve patiënt zelf. Een uitnodiging tot identiteitsfraude is dat. Overheden hebben een soort registratieziekte. Alleen: als het voor jou handig kan zijn dat die gegevens er zijn, mogen ze die niet opzoeken en gebruiken, het komt alleen van pas als het tegen je gebruikt kan worden. En dan zijn die plannen bij het rekeningrijden wel een behoorlijk grote stap ...
ik pareerde de opmerking over het inenten met tracking devices, daar wij in nederland nog steeds geen inentingsplicht kennen zal het nog heel ver moeten komen eer we zover zijn
overheden zijn nu eenmaal uit op macht & controle (of macht door controle) verzet daartegen is soms goed, maar meestal nutteloos tenzij er een compleet afwijkende politieke stroming komt waardoor het volledige overheidsapparaat op zijn gat terecht komt, het heeft rusland ook flink wat waren gekost om dezelfde (of betere) controle terug te krijgen na de val van het communisme