annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

😄 vindertje is ca 1.2 cm groot (geen 1.2 m:^O)

Bericht 891 van 3.109
laatste antwoord

Mooi, ook mooi vlindertje, zou een muntvlinder kunnen zijn? (Die even een uitstapje had naar de oregano..).
En die paddestoelen zijn trouwens ook errrg mooi!
Leuk dat je nu zo handig vanuit 'kabouterperspectief' kunt fotograferen niewaar? Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Bericht 892 van 3.109
laatste antwoord

Mijn waterlelie heeft zowaar ook een tweede knop!
Photobucket - Video and Image Hosting

Het was vanmiddag zonnig, ik hoorde de hele tijd het openknappen van de zaden van de gouden regen.
Photobucket - Video and Image Hosting

Gevonden voorwerp
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Bericht 893 van 3.109
laatste antwoord

Mijn waterlelies liggen helaas in t'gemeente plantsoen, gister stiekum in het donker gedumpt..(hier krijg je zo een bekeuring), en vanmorgen dreven ze heerlijk op het water.

Wat een mens ben ik hé, ik hou van de natuur
Emilie
Bericht 894 van 3.109
laatste antwoord

Kon je ze niet in een gemeentevijver kwijt? Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Bericht 895 van 3.109
laatste antwoord

Jawel khad ze ook in de vijver gegooid, maar ze dreven richting de kant(plantsoen)
Emilie
Bericht 896 van 3.109
laatste antwoord

vanmorgen stonden er een paar te vissen.....nou die hadden echt beet.....ik zag me lelie al hangen
Emilie
Bericht 897 van 3.109
laatste antwoord

:-)leuke foto's, vooral dat veertje is heel mooi gedetaileerd, heel goed geschoten.wat een uitvinding he', honder jaar geleden liepen ze nog met een kast zo groot als een duivetil op een driepoot te slepen om een foto te kunnen maken:-D

Bericht 898 van 3.109
laatste antwoord

Prachtige foto's weer.

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 899 van 3.109
laatste antwoord

je moet je voorstellen, een spin in een web aan de buitenkant van een raam, doe dus eerst de gordijnen dicht(rode) om de achtergrond af te schermen, om lichtvlekken en achtergrondruis uit te sluiten,
vervolgens ben je wat bezig met het kiezen van positie en wat prutsen met instellingen, een paar proef snaps, en dan krijg je dit als onbedoeld maar grappig resultaat.

Bericht 900 van 3.109
laatste antwoord