annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Ik heb nog geen verftubetje ontdekt? Ik zet 'm op 'handMatig', zet dan de macroknop op supermacro en ga dan prutsen met allerlei instellingen.
Het wordt tijd dat ik de handleiding es ga lezen. :^O
Het knipt wel lekker weg nu. Met het vorige toestel moest ik steeds lang wachten totdat ik de volgende foto kon maken. Ja dan zijn die beestjes weg natuurlijk. Vaak inderdaad flink wat foto's voordat ik een goeie heb.

Photobucket - Video and Image Hosting
Deze bloeit zowaar toch nog! En die blijft tenminste stilzitten. :-p Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Bericht 881 van 3.109
laatste antwoord

Dank je Dineke, dat is net mijn waterlelie. Hoef ik die foto niet meer zelf te maken ;-)

Lizz

Lizz

Bericht 882 van 3.109
laatste antwoord

Overigens heeft hij nu de 2e bloem al. Wat een wonder, na 6 jaar bloemloos in een vijvertje te hebben gezeten, nu al de 2e bloem.

Lizz

Lizz

Bericht 883 van 3.109
laatste antwoord

😛 handleiding lezen,:^O doe ik ook (meestal)achteraf, deze apparaatjes hebben zo ongeloofelijk veel mogelijkheden, met allerelij menu's en submenu's, de variaties zijn eindeloos,hele leuke speledingetjes 🙂

ben ff der uit tgaat onweren
Bericht 884 van 3.109
laatste antwoord

zowaar een kleine bonte specht in mn perenboompje voor mn werkkamerraam, ca 2m , gekiekt door iets te vuil dubbel glas (gelijk de glassex er maar even overheen gehaald:-))

zie ik dat goed?

mischien zit daar wat eetbaars!

dan maar wat lagerop zoeken

http://s70.photobucket.com/albums/i105/henry8876

Bericht 885 van 3.109
laatste antwoord

wat een prachtige foto's toch weer:-)

ik ga ook weer wat meer foto's maken, het schiet er telkens bij in de laatste tijd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 886 van 3.109
laatste antwoord

Geweldig Henry, zo'n specht vlak voor je neus! Ik zie trouwens niet eens dat de foto's door glas zijn gemaakt. Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Bericht 887 van 3.109
laatste antwoord

het loopt weer tegen de herfst, om de drie dagen tm october begin november vaste prik maak ik nu mn ommetjes door het rechswald en de bossen rond groesbeek en nijmegen.

zwavelzwam

koraalzwammetje

roodsteel-fluweelboleet

http://s70.photobucket.com/albums/i105/henry8876

Bericht 888 van 3.109
laatste antwoord

hoi dineke:-), ik ben een beetje digitaal aan het poetsen geweest, zaten watervlekjes op het raam en een soort waas.

de specht zat er van de winter ook steeds op de pindanetjes. maar de foto's toen gemaakt met mn oude toestel kreeg ik door het glas niet scherp genoeg.

Bericht 889 van 3.109
laatste antwoord

de eerste oogst van diverse peren en appels pruimen en tomaten.

kruisspinnetje

klein vlindertje ca 1.2 m op de bloemen van de oregano

Bericht 890 van 3.109
laatste antwoord