annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Hier ook een enorme sortering vogels, alle soorten zijn aanwezig, merels nestelen hier en ook pimpelmeesjes.
Maar volop eten in de tuin, blad wordt in de perken gegooid. Ook egels, 's zomers, zo gezellig, knorrend door de tuin. Ik voer ook, van alles, pinda's, vetbollen, brood, gemalen kaas. Moet zegt de vogelvereniging, te weinig groen.
En ik vind het een genot al dat gefladder en gedoe. Enig!

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 31 van 3.109
laatste antwoord

Is het niet te vroeg om nu al bij te voeren?
Ik heb begrepen dat dit pas moest als er b.v. sneeuw lag, of als er niet meer genoeg voedsel te vinden was voor de vogels.

Bericht 32 van 3.109
laatste antwoord

dat was in de goede oude tijd 🙂 Cochon

zie # 25

met alle liefs Socca
Bericht 33 van 3.109
laatste antwoord

Aha, heb ik dus niet goed gelezen.
Ik moet vanmiddag toch nog een aantal enveloppen in de brievenbus gooien en die staat pal voor de dierenwinkel, dus zal ik eens even naar binnen stappen en vast wat strooivoer halen.
Hier zitten ook heel veel verschillende vogelsoorten, is echt gezellig.
Het gras wordt bij mij wel bladervrij geharkt, maar bij de schutting zit een groenstrook van ca. 8 meter lang en ca. 60 cm. breed waar ik altijd de hele winter de bladeren laat liggen.
Is een mooi gezicht als je al die vogels daar steeds tussen ziet schommelen en trekken.
Voor de kleinere vogels heb ik ook een voederplateau waar ik van alles op strooi en aan hang.

Bericht 34 van 3.109
laatste antwoord

Ja, ik heb het ook gedaan toch maar weer, voor hoelang? beter maar niet over nadenken en nog het plezier hebben dan van de open volière.

Dan wel blijven doen, want ze wennen eraan. Ik had ook veel zelf maak recepten(opzoeken). Fout kan er ook veel gaan.

Met drinken, indien water bevriest was ook iets, suiker er in? maar daar was weer een nadeel aan, ook niet verstandig? Ik moet het ergens hebben. Later, of een ander heeft de info?
met alle liefsvan Socca
Bericht 35 van 3.109
laatste antwoord

Bloempot erin tegen badderende vogeltjes, balletje erin laten drijven tegen bevriezen. Helpt niet bij elfstedenvorst. Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 36 van 3.109
laatste antwoord

volgens mij verwar je je drinkbakje met een vijvertje annemarie.

balletje in het drinkbakje, dan wel een hockey stickje erbij om het balletje te verwijderen tijdens het drinken.

nee, sorry, deze info van jou is foutief.
met alle liefs Soccaecht
Bericht 37 van 3.109
laatste antwoord

Leuk, het balkondraadje weer terug.
Mijn balkon een uurtje geleden.
Hortensia in de sneeuw.

handtekening
Bericht 38 van 3.109
laatste antwoord

Nou, ik heb een vrij grote drinkbak hier, pingpong of klein stuiterballetje is niet te groot, hoor.

Maar in de kleine drinkbakjes moest ik vroeger een omgekeerde bloempot zetten. Image hosted by Photobucket.com
Bericht 39 van 3.109
laatste antwoord

nee annemarie, was flauw van mij, maar bij echte vorst is er alleen water onder dat balletje. dus vandaar.

ik ga mijn 6 grote papyrusplanten binnenhalen :-), dacht dat weer komt niet hier naar toe. Maar toch, sneeuw/regen.
Bericht 40 van 3.109
laatste antwoord