annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Longkruid bloeit door de hele tuin, maagdenpalm in volle bloei, overal crocussen, uitlopende rozen, groene waas over de bomen, dotterbloemen in de vijvertjes komen op: kortom, volgens mij wordt het echt lente :-D.

De bolacacia's gaan we dit weekeinde maar snoeien, ijs en weder dienende.

Lizz

Lizz

Bericht 1521 van 3.109
laatste antwoord

dan is alles al wat verder dan hier Lizz. Langzaamaan komt er wel wat boven maar allemaal nieuwe aanplant dus dat gaat minder snel en we zitten hier meer op de ruimte. De achterste tuin heb ik vorige herfst aangelegd en ik kan bijna niet wachten om te zien wat die gaat doen. Maar het is nog maar net maart dus nog even wat geduld.

Mieke (ebaywinkeltje Niksmismee)
Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1522 van 3.109
laatste antwoord

enne, echt heel mooi die poort om jaloers op te worden!

Bericht 1523 van 3.109
laatste antwoord

Dank je.
Oh maar dat is wel spannend Mieke, om te kijken hoe je nieuwe tuin het doet. Ontdekken wat het wel/niet goed doet in je tuin en het veranderen. Heerlijk! Mijn tuin is klein en eigenlijk wel klaar. Af en toe graaf ik iets op en geef het weg, zodat er weer iets nieuws in kan. Maar jij hebt een lekker grote tuin, altijd wel iets te doen. Geniet er van :-D.

Echtgenoot heeft de bolacacia's toch maar gesnoeid. Altijd zo'n zielig gezicht, die kale knotten.

Lizz

Lizz

Bericht 1524 van 3.109
laatste antwoord

ja Lizz, dat is echt spannend, ik wil het wel de grond uit kijken. Hier op internet heb ik al weer veel plantjes besteld, o.a. de grote kaardebol, staat straks mooi bij de vijvers. Ook ben ik al met zaaien begonnen. Ik had zaden genomen van de dr.paarse datura van vorig jaar. Er komen er al veel van op en kan ze bijna gaan oppotten.

Bericht 1525 van 3.109
laatste antwoord

Prachtig, paarse Datura. Het is een kuipplant, die heb ik nooit, omdat ik ze 's winters niet kwijt kan, maar zaaien is natuurlijk super! Nooit aan gedacht :-D. Ben benieuwd naar de foto's als ze bloeien.

Lizz

Lizz

Bericht 1526 van 3.109
laatste antwoord

Photobucket

Vanmiddag in de stromende regen potten gevuld met viooltjes. Ze zijn nog niet zo mooi als deze, maar met een beetje geduld worden ze net zo.

Lizz

Lizz

Bericht 1527 van 3.109
laatste antwoord

Pa en ma merel zijn een nest aan het bouwen. Er wordt af en aan gevlogen met natte bladeren, mosjes en allerlei takjes. Echt leuk.
Dit keer zit het op nog geen meter afstand van mijn raam, dus we zitten eerste rang.

Ben benieuwd of dit nest net zo vaak bewoond gaat worden als het nest van verleden jaar, achter in de tuin.
Daar zijn 5x jongen geboren.

Lizz

Lizz

Bericht 1528 van 3.109
laatste antwoord

bump

Photobucket

handtekening
Bericht 1529 van 3.109
laatste antwoord

Dank je Wil.

Er zitten 3 babymerels in het nest. Piepklein, maar over ruim een week gaan ze het nest verlaten. Dan wordt het gevaarlijk, ze zitten dan 2 weken min of meer hulpeloos op de grond en worden daar gevoerd. Nu maar hopen, dat tenminste eentje het overleeft.

Lizz

Lizz

Bericht 1530 van 3.109
laatste antwoord