annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Zo heeft elk nadeel z'n voordeel! 😉 Maar die Japanse kers is beeldschoon!

Lizz

Lizz

Bericht 1111 van 3.109
laatste antwoord

#1096 gevoel voor humor verloren????

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 1112 van 3.109
laatste antwoord

Snipe :^O

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 1113 van 3.109
laatste antwoord

Henri, wij zaten gewoon aan tafel, prettig eten, met de kinderen. Politie aan de deur, een van onze bomen lag over de weg. Samen opgeruimd toen met de buren. Maar toch, kan je je moerbei boom niet optrekken? stutten? hoe heet dat? beetje scheef, niet stuk 🙂
Bericht 1114 van 3.109
laatste antwoord

ik ga proberen de boom weer recht te lieren en dan schoren met drie tuien, en dan maar hopen dat de wortels niet te zeer beschadigd zijn, maar denk wel dat het lukt, de perenboom daar ga ik morgen de kettingzaag in zetten en verwerken tot voer voor mn open haard, die is echt niet meer te redden. jammer van de lekkere conferance, maar der staan er nog genoeg
Bericht 1115 van 3.109
laatste antwoord

"schoren". klinkt beter dan stutten, wat een woord eigenlijk.
succes verder 😉 en de conferance is smakelijk. (een kettingzaag heb ik ook nog, alleen ik gebruik hem nu niet dikwijls meer).

erg geestig is, mijn man heeft ooit een boom vastgebonden, een draad, draden, aan een stal. jaren later moest ik toch de brandweer? bellen want e.e.a werd een beetje gevaarlijk, storm en de boom dreigde vanalles te vermorzelen, maar goed, de boom had toch nog een leuke tijd gehad. (mijn man was tegen opruimen en nodeloos kappen etc.etc., trouwens, ik denk ook zo).
met lieve groeten, change
Bericht 1116 van 3.109
laatste antwoord

(maar wel verschil van mening soms :-), was er een wespennest naast de garage, dicht bij huis, dan belde ik de gemeente (hij noemde mij moordernaar :-). maar een kind een paar keer gestoken, best, dan maar weg met die handel. (de wespen hadden ruimte genoeg bij ons, verkeerde keuze van de diertjes).
ik heb dat geleerd hoor :-). wij hebben ergens gewoond (dat was minder toen) en een kind moest zwaaien voor ie een hap kon nemen van zijn brood, wespen in huis. ook op laten ruimen (vrouwen deugen niet). welterusten 😉
Bericht 1117 van 3.109
laatste antwoord

lukt hoor met de moerbei boom, zeker weten 😉
Bericht 1118 van 3.109
laatste antwoord

fijn weer nu voor de galanthus nivalis, misschien krijgen ze toch een kansje.

ook de druiven nu snoeien, dat durfde ik eerder niet aan.
(altijd gedaan als het vriest).
Bericht 1119 van 3.109
laatste antwoord

Ik heb er ook 1 in de tuin, waar al die andere zijn gebleven weet ik niet

Lizz

Lizz

Bericht 1120 van 3.109
laatste antwoord