annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Dat komt door de schoentjes, Lizz ;-)
Image hosting by Photobucket
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 601 van 3.109
laatste antwoord

🙂 wauw super foto's, met die afgebeelde canon A610 gemaakt? echt super kwaliteit, :-x
doe het zelf nog met een wat oudere canon ixus V3,

heb het linkje ff in de fav gezet:-)

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 602 van 3.109
laatste antwoord

Ja mooi eh Lizz? Ik heb haar gevraagd om een drietal foto's voor me te maken zodat ze in een kleine serie in mijn trappengat naar boven kunnen komen te hangen. Ik vind ze dus ook supermooi.

Henry...... geen idee waarmee ze die foto's schiet. Ben niet zo'n kenner op dat gebied. Als je mij vraagt waarmee ik foto's schiet zal ik dat eerst al moeten nakijken, hihi. maar ik zal het even navragen...
Cora

Cora
Bericht 603 van 3.109
laatste antwoord

Met de Canon A610 maak je inderdaad prachtige foto's.
Heb zelf ook precies dezelfde voor het fotograferen van Swarovski steentjes.
Zijn echt prachtige foto's.
Daar moet je echt geduld voor hebben om op het juiste moment op de knop te drukken.

Bericht 604 van 3.109
laatste antwoord

Silvia, heb eens even gekeken naar jouw foto's maar meid....... wat heb jij een leuke dingen in de winkel!!! Kom binnenkort beslist even bij je shoppen! Petje af!

PS: foto's zijn inderdaad erg mooi!
Cora

Cora
Bericht 605 van 3.109
laatste antwoord

Je bent altijd welkom hoor. 😉
De foto's in mijn veilingen zijn nog niet van dit toestel.
Ik had losse Swarovski steentjes ingekocht en die kon ik daar niet mee fotograferen.
De hele week heb ik me zitten ergeren aan onscherpe foto's omdat de afstand te klein was.
Het waren 4 mm. steentjes, dus ik moest de foto's van heel dichtbij maken en dat lukte niet met mijn vorige toestel.
Ben naar de fotograaf gegaan en die heeft me meerdere toestellen uit laten proberen.
Kwam dus uit op deze.

Helaas heb ik niet zo'n mooie tuin en kan ik daar dus ook geen foto van plaatsen. 😞
Mag een mooie kever ook?
Onlangs zat er midden in de nacht een mooie meikever tegen de deur aan.
Daar heb ik wel een foto van gemaakt.

Bericht 606 van 3.109
laatste antwoord

Dat zal het zijn Geke :^O

Dat is ook een heel mooie foto Silvia! Ook gelijk gepikt. Ik pik altijd mooie natuurfoto's als bureaublad, zo heb je altijd bloemen of iets moois voor je neus, zelfs als het rotweer is.

Ik heb ook een redelijk antiek cameraatje, dus nooit van die prachtige details. Misschien toch tijd voor de aanschaf van iets moderners :^O

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 607 van 3.109
laatste antwoord

Ik heb 'm hier nog wel groter Lizz.

Bericht 608 van 3.109
laatste antwoord

🙂 prachtig silvia mooie scherpe foto van het beestje,ben vandaag met moeders een rondje noorden wezen doen, treinen 1'klas 35 euro 2 personen,voorjaarsactie tot 19 juni, ff statten in groningen leeuwarden en zwolle, in groningen me gelijk vergrepen aan een canon power shot S2IS echt super, moet alleen de bijgeleverde handleiding nog eens goed doornemen, toch al leuke plaatjes kunnen schieten,
hoop dat het geen miskoop is, maar voor de hobby lijkt het me wel een redelijk goede.
met een paar dagen plaaats ik wel wat probeerseltjes

Bericht 609 van 3.109
laatste antwoord

even wat probeerseltjes, valt nog niet mee

Bericht 610 van 3.109