annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

🙂 mooi:-x

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 471 van 3.109
laatste antwoord

Mooi Liz, hier achter komen alle magnolia's uit. In elke tuin staat er wel 1 dus een witte zee van bloemen. Wat een uitzicht.

Image hosting by Photobucket

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 472 van 3.109
laatste antwoord

Bij alle droefenis toch iets leuks. De grote dubbele varen in mijn perkje, waarvan ik dacht dat-ie was doodgevroren, leeft!!!. Hij begint toch weer uit te lopen.
De vergeetmenieten-in-pot lopen ook uit en hebben al 2 bloempjes en de hortensia begint stevig blad te maken.

Zou het nou toch nog goed komen? Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 473 van 3.109
laatste antwoord

Tuurlijk, alles komt goed. Een beetje zon en warmte doet wonderen. Dat geldt trouwens ook voor mensen; van dit sombere koude weer dat zo langdurig aanhoud, worden mensen chagerijnig en lopen veel te mopperen. Tijd voor voorjaar zou ik zeggen.;-)
Volgens mij is er wel warm weer op komst dat dat biedt weer perspectief. Heb gelijk zin om nieuwe planten te kopen!

Bericht 474 van 3.109
laatste antwoord

Dit weekend ga ik erook weer tegenaan, ik ga een bron bij het terras aanleggen.
Niet zomaar een bron maar ene van roze kwarts !
In totaal z'n 150kg grote stenen en daarin een pompje dat het water moet laten kabbelen...prachtig geluid.
Die stenen heb ik trouwens ook via E-bay gekocht èn betaald met mijn verkopen natuurlijk 😉
ALs het af ik zal ik er een foto van maken want ik ben er best trots op (nu al ja;-)
Misschien dat ik erook nog eentje ga aanleggen met rode jaspis (zeer mooi).
Een tuin is eindeloos als je het moois maar kan zien...jammer dat er zoweinig mensen interesse meer voor hebben.
Wat betreft de aankoopkriebels van planten,..dat heb ik zelf ook en dat merk ik ook heel goed.

Maico
Bericht 475 van 3.109
laatste antwoord

Wat een super idee. Lijkt me heel mooi. Vooral met zonlicht is rozekwarts schitterend. Ben errug benieuwd naar de foto's!

Bericht 476 van 3.109
laatste antwoord

Ja, als daar water en de zon overheen gaat moet dat zeer mooi worden.
Moet alleen nog eens kijken hoe ik hier foto's kan posten wat dat is mij nog niet duidelijk (en ik ben nog maar 28 hoor 😉
Zo druk met de plantenwinkel, mijn tuin,werk, mensen die zich vervelen ??? - Die zijn ziek...
Ik proberen heel het zaakje zaterdag voor elkaar te krijgen en dan doe ik ook mijn best voor een foto.
De foto van dat vijvertje met die Dotterbloem was prachtig, die Viola's waren ook schitterend !!
Klein maar fijn.
Bericht 477 van 3.109
laatste antwoord

Als je een foto heb mag je die wel naar mij toe mailen hoor, dan zet ik hem er wel op. Als het tzt zo ver is stuur mij dan even een mail via Ebay! Ennuhhh ik ben pas 30 ( bijna 31)

Bericht 478 van 3.109
laatste antwoord

Tuinliefhebbers van onze leeftijd zijn zeldzaam, dat zie ik genoeg bij een Open Tuindag.
Ik ga het onthouden maar ik MOET het gewoon ook zelf kunnen (met welk programma doe je dat?).
Heb ik een vorige posting niet meegehad.

GRoeten, Maico
Bericht 479 van 3.109
laatste antwoord

je foto kun je uploaden in bijv:http://www.photobucket.com/

Als je bent ingelogd, je hebt je foto's geupload dan kun je de hele TAG kopieren en hier plakken. Op de preview eventueel drukken en dan kan je zien of je foto er daadwerkelijk staat.

of zo kan het ook:
en dan zonder de spatie na =

Bericht 480 van 3.109
laatste antwoord