annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

nu, bij mij duurt dat.
een schutting is omgewaaid en ligt plat.(mooi plat) ruim uitzicht nu.
de mensen van dat huis wonen daar niet, dus een riante tuin voor mij alleen.
stuk van de pergola aan het eind van de tuin is aan een kant los, daar moet de timmerman voor komen. wel mooi oerwoud nu en ik gebruik die uitgang zelden.

mooie foto Lizz :-), zo kan het ook.
changethename
changethename
Bericht 151 van 3.109
laatste antwoord

changethename
changethename
Bericht 152 van 3.109
laatste antwoord

#117 Lizz - die slakken die alles vreten die ken ik. Bij mij hebben ze niet alleen het blad van de afrikaantjes opgepeuzeld, maar ook de groene schacht van de steeltjes. Nu geef ik niet zo om afrikaantjes maar toch...

Maar nadat poes naar de eeuwige jachtvelden was vertrokken kwamen de vogels terug op mijn patiootje. En ik denk wel dat het de merels zijn, die de slakkenplaag gramndioos hebben teruggedrongen. als je dus nog iets hebt dat merels lokt, misschien helpt het.

Nu mijn werkkamer weer op orde dreigt te komen heb ik weer meer oog voor m'n buiten. Gele crocussen komen door de laag dorre bladeren piepen. Weet iemand hoe lang ik die kan laten liggen? Ze zijnhelemaal droog en composteren kennelijk niet spontaan. Maar er wordt voor deze week weer sneeuw voorspeld. Mijn giga-varen maakt ook nog geen aanstalten om uit te lopen.

Mijn pindasilo en m'n vetbol worden druk bezocht, maar alleen de specht en mevrouw roodborstje bezoeken mijn van reuzel zelfgemaakte vetkaars. Stinkt te veel naar beest misschien?
De pinda's gaan er met een noodgang doorheen. Zijn we al aan het nestjes maken? D'r wordt in elk geval druk gezongen.

Binnenkort weer eens foto's. Zo op orde is mijn huis nu ook weer niet. Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 153 van 3.109
laatste antwoord

Image hosting by Photobucket

ook de katjes verlangen naar warmer weer, kunnen ze weer lekker buiten liggen

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 154 van 3.109
laatste antwoord

# 149 Alice ,bedankt voor het leuke gedichtje,kikker er gelijk van op.:-x

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 155 van 3.109
laatste antwoord

graag gedaan Wil 🙂
ik draai dit liedje vaak, als ik erg de p in heb over dit weer.

Bericht 156 van 3.109
laatste antwoord

Iedereen verlangt naar beter weer, beetje met je tuin of balcon bezig zijn helpt wel, vind ik. Mijn viooltjes staan er nog goed bij, toch vorst en hagel overleefd.
En zelfs de narcisjes komen uit, die trekken zich minder aan van de kou dan wij. Primula's van vorige jaren bloeien zowaar ook al, dat zijn toch kleine doordouwertjes. Zo jammer, dat de meeste mensen denken dat die eenjarig zijn en ze na de bloei weggooien. Bij mij bloeien ze 2x per jaar en komen jaar na jaar terug.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 157 van 3.109
laatste antwoord

Het sneeuwd hier:_| niks voorjaar.

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 158 van 3.109
laatste antwoord