annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

We willen je graag een update geven over de huidige beschermingsmaatregelen voor verkopers om ervoor te zorgen dat vertragingen of onderbrekingen van de dienstverlening van postbedrijven die buiten je macht liggen, geen invloed hebben op je verkoperprestaties tijdens deze uitzonderlijke tijd.

 

  • Je account wordt beschermd tegen degradatie voor de komende standaardevaluatie van je verkoperprestaties van 20 maart tot en met 19 juni 2020.
  • Je percentage late verzendingen en je probleempercentage voor transacties geannuleerd door de verkoper worden automatisch aangepast. We verwijderen automatisch je late verzendingen, problemen als gevolg van transacties geannuleerd door de verkoper en hiermee verbonden negatieve of neutrale feedback voor transacties tussen 1 maart en 31 mei 2020.
  • De niet-ontvangen objecten in je verkoperprestaties evenals alle hiermee verbonden negatieve of neutrale feedback worden automatisch verwijderd voor transacties tussen 1 maart en 31 mei 2020. Dit gebeurt, mits je geldige trackinggegevens hebt geüpload voordat de levering wordt gescand en het volgende van toepassing is:
    • Bij transacties waarbij de verkoper en de koper zich beiden in hetzelfde land bevinden, werd het object binnen 10 dagen van de geschatte leveringstijd geleverd.
    • Bij internationale transacties werd het object binnen 30 dagen van de geschatte leveringstijd geleverd.

 

We zullen deze problemen en de daarmee verbonden negatieve en neutrale feedback zo regelmatig mogelijk verwijderen. Het kan echter maximaal een week duren voordat ze zijn verwijderd, waardoor je ze mogelijk enige tijd in je account ziet. Je verkoperniveau voor de evaluatie van 20 juni wordt geëvalueerd op basis van de transacties van de afgelopen 12 kalendermaanden tot en met 19 juni 2020 min de door ons verwijderde problemen. Wanneer je echter in de afgelopen 3 maanden meer dan 400 objecten hebt verkocht, word je geëvalueerd op basis van de afgelopen 3 maanden tot en met 19 juni 2020 min de door ons verwijderde problemen. We streven er zoals altijd naar je kopers een optimale ervaring te bieden. Zorg dat je goede producten blijft leveren die aan de verwachtingen van je kopers voldoen. Tegelijkertijd begrijpen we dat het momenteel kan gebeuren dat je een object niet zo snel als gebruikelijk kunt verzenden of dat je onverwachts een bestelling moet annuleren. Je kunt erop vertrouwen dat je niet zult worden gestraft, omdat je buiten je schuld om normale activiteiten niet kunt uitvoeren.