22 december 2014 | 10.21 uur

Hallo,
We hebben onze verkopersbescherming verbeterd. Ons nieuwe beleid helpt ervoor te zorgen dat vertragingen in internationale verzending niet van invloed zijn
op je verkoperniveau wanneer je aan kopers in bepaalde landen verkoopt.
Vanaf 5 november verwijderen we automatisch problemen met betrekking tot de levering van kopers uit de onderstaande 34
landen. Voorbeelden hiervan zijn:
-
Aanvragen voor niet-ontvangen objecten die zijn ingediend via een van de kopersbeschermingsprogramma's in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk,
Australië, Canada (bekend als eBay Money Back Guarantee) of Duitsland (bekend als eBay-Käuferschutz)
-
Negatieve of neutrale feedback
-
Lage gedetailleerde verkopersbeoordelingen voor levertijd op eBay.nl
Zorg dat je eventuele problemen snel oplost, en dat er geen andere problemen met de transactie zijn.
Zorg dat je hebt opgegeven naar welke landen je je objecten verzendt. Dit kun je doen in het gedeelte Verzending en verpakking van je aanbiedingen.
Het beleid geldt voor de volgende landen:
-
Argentinië
-
Armenië
-
Wit-Rusland
-
Brazilië
-
Bulgarije
-
Chili
-
Colombia
-
Kroatië
-
Cyprus
-
Tsjechië
-
Ecuador
-
Estland
-
Griekenland
-
Israël
-
Hongarije
-
Indonesië
-
Kazachstan
-
Letland
-
Litouwen
-
Malta
-
Mexico
-
Peru
-
Portugal
-
Roemenië
-
Rusland
-
Saudi-Arabië
-
Slowakije
-
Slowakije
-
Zuid-Afrika
-
Sri Lanka
-
Turkije
-
Oekraïne
-
Verenigde Arabische Emiraten
-
Zambia
Meer weten over ons beleid voor verkopersbescherming?
Met vriendelijke groet,
Het eBay-team
|