annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

optie

Hallo tis al een tijdje geleden dat ik op deze site heb gekeken maar ik keek altijd naar platen 45 toeren en dan nederlandstalig. nu kan ik bij genres niet het onderdeel nederlandstalig meer vinden en krijg dus alleen maar engelstalig of andere soorten muziek. weet iemand hier een oplossing voor? mvg harold
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

optie

Als je bv eens intikt(bovenaan bij zoeken,alle rubrieken)

Tante Leen vinyl,dan krijg je dus singletjes te zien,dan weet je de verkoper ook vinylshopesmeralda.

Die verkoper heeft natuurlijk meerdere singles.

Je moet wel even een zoekopdracht intikken.

Succes

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

optie

ik reageer hier natuurlijk erg laat, maar ik wilde toch nog reageren.

en inderdaad heeft de vragensteller gelijk, want alle rubrieken die er voorheen wel waren zijn verdwenen.

ik verkoop en verzamel zelf oude singles.

voorheen kon je platen zoeken, op singles, nederlandstalig, rock, enz enz.

wil je nu zoeken op nederlandstalig , of singles, kan dat niet meer, en mensen die nederlandstalig zoeken, willen graag zien wat er wordt aangeboden, en zoeken niet op artiest, omdat ze juist op zoek zijn naar nederlandstalig, wat ze nog niet hebben,en waarvan ze het bestaan niet eens wisten.

ik vraag mij dan ook af, wat de bedoeling van ebay was, om deze rubrieken te verwijderen, en alles onder platen te zetten.

daarom zijn er veel mensen die niet meer op ebay kopen, omdat de rubrieken verdwenen zijn.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord