annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat betekent dit?

Hallo,

 

Ik heb rond 21 september een aankoop gedaan bij een Chinees.

De levertijd was iets minder dan een maand, dus hij zou nu elk moment binnen kunnen komen.

Alleen ik heb een vraagje:

 

 

Als ik bij details kijk staat er dit.. Wat betekent dit? Komt het pakje überhaupt wel aan?

Ook als ik bij shipping details kijk staat er niet 'Accepted' of 'In Transit' of iets dergelijks, hij is gewoon wit.

Is het pakje gewoon niet opgestuurd? Want ik kan het bijgegeven traceernummer ook nergens traceren.

Ik kan de verkoper ook niet mailen, want die heeft een week nadat het pakketje verzonden is zijn account verwijderd oid.

 

 

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Wat betekent dit?

Niemand?

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: Wat betekent dit?

Ik ga er even vanuit, dat de Douane bij Post.nl de afhandeling doet. 

 

Je jurk is aangetekend verzonden, gezien het nummer dat je opgeeft. Dit nummer kun je zelf niet bij track/trace o.i.d. natrekken, want op Schiphol wordt het pakketje omgenummerd. 

 

Als je vindt, dat het te lang duurt, kun je de verkoper vragen navraag te doen, maar zijn antwoord is waarschijnlijk, dat het in Nederland is. Verder zou je contact kunnen opnemen met Post.nl en vragen of het nummer al bij hen bekend is en zo ja, wat de status is.

 

Mogelijk krijg je ook nog een bericht van Post.nl met de vraag naar de waarde, enz. Veel kleine pakjes uit China worden meestal zonder problemen afgehandeld, grotere pakketten worden vaak beter onderzocht en wordt gekeken hoeveel de ontvanger nog bij moet betalen.

 

Zelf heb ik het idee, dat het op dit moment allemaal wel weer lang duurt op Schiphol.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: Wat betekent dit?

Nog een aanvulling:

 

het pakje zal verzonden zijn met : (China Post Register Mail Track No.Starts with "R" and ends with "CN",i.e:RR123456789CN)

 

Bij China Post is het nummer "niet bekend", maar dat zegt ook niet alles, maar mogelijk heeft hij gewoon een nummer opgegeven van een verzendbewijs, dat hij nooit heeft aangeboden bij de post. 

 

Wat meer zegt zijn de negatieve beoordelingen voor de verkoper en het feit, dat hij niet meer werkt op Ebay.

 

9 stuks negatief en 3 Neutraal !!! in 1 maand !!!

 

Ik zou even met Ebay contact opnemen, hoe nu verder te handelen. Houdt vooral de data in de gaten.

 

Ga naar Aankoopgeschiedenis / onder het gekochte artikel staat waarschijnlijk dit zinnetje:

 

Vergeet niet om feedback te geven! Als zich een probleem heeft voorgedaan, ga je vóór ??/10/13 naar Transactieproblemen oplossen.

 

Voor het geval je de feedback gemist hebt:

 

Negative feedback ratingNot received item yetBuyer: 

mmat8277 8 ) 

Sep-28-13 10:48Feedback conversation 2013 Hot Women thicken fleece Warm Coat Lady Outerwear Fur Jacket Fashion New (#300959740114)US $8.88View Item Negative feedback ratingitem has not delivered . and the track en trace is wrong !Buyer: 

giinger_20 2 ) 

Sep-24-13 03:02Feedback conversation Women 90% Down Winter Long Parka Thick coat jacket HOODED FUR COLLAR M-XL (#290971675882)US $8.88View Item Negative feedback ratingVery sad I never received this coat.Buyer: 

jqw888 574Purple star icon for feedback score in between 500 to 999) 

Sep-23-13 22:42Feedback conversation HOT Womens Raccoon Fur Collar Hooded Wool Coat Parka Winter Warm Thick Jacket (#300960250838)US $9.99View Item Negative feedback ratingLiar seller, false delivery, has not received any information FAKEBuyer: 

donsterion 4 ) 

Sep-20-13 08:19Feedback conversation 2013 Hot Women thicken fleece Warm Coat Lady Outerwear Fur Jacket Fashion New (#300959740114)US $8.88View Item Negative feedback ratingSeller didn't ship to correct address input at checkout. Doesn't speak English.Buyer: 

Sep-16-13 19:56Feedback conversation 2013 Hot Women thicken fleece Warm Coat Lady Outerwear Fur Jacket Fashion New (#300959740114)US $8.88View Item Negative feedback ratingSeller didn't ship to correct address input at checkout. Doesn't speak English.Buyer: 

Sep-16-13 19:55Feedback conversation 2013 Hot Women thicken fleece Warm Coat Lady Outerwear Fur Jacket Fashion New (#300959740114)US $8.88View Item Negative feedback ratingSeller didn't ship to correct address input at checkout. Doesn't speak English.Buyer: 

Sep-16-13 19:55Feedback conversation 2013 Hot Women thicken fleece Warm Coat Lady Outerwear Fur Jacket Fashion New (#300959740114)US $8.88View Item Negative feedback ratingSeller didn't ship to correct address input at checkout. Doesn't speak English.Buyer: 

Sep-16-13 19:55Feedback conversation 2013 Hot Women thicken fleece Warm Coat Lady Outerwear Fur Jacket Fashion New (#300959740114)US $8.88View Item Negative feedback ratingItem wasn't shipped to address input at checkout. Seller doesn't speak English.Buyer: 

Sep-16-13 19:51Feedback conversation 2013 Hot Women thicken fleece Warm Coat Lady Outerwear Fur Jacket Fashion New (#300959740114)US $8.88View Item Negative feedback ratingPackage has not been received.Buyer: 

lisa.1524 204Teal star icon for feedback score in between 100 to 499) 

Aug-27-13 10:07Feedback conversation 2013 New design police Polarized Men's Sunglasses Glasses 4 color 6806 (#300943397037)GBP 6.99View Item 

Detailed item information is not available for the following items because the Feedback is over 90 days old.

Negative feedback ratingI'm so disgusted w/ this bag. It fell apart when taken out of the package.Buyer: 

May-13-13 10:19Feedback conversation 1pc (Coffee color ) Tote Hello kitty pink Reusable Shopping big Handbag Bag (#300887531778)US $3.50  

 

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: Wat betekent dit?

Weetje, het probleem is een beetje, ik las de laatste feedbacks (ik heb betaald op 19 september) en toen had je alleen 5 feedbacks van dezelfde persoon die zei dat het het verkeerde adres was, dus ik dacht; dat zit wel goed.

Pas nadat ik betaald had en hij als 'shipped' geregistreerd was, kwamen die negatieve feedbacks binnen.

 

Nouja, als ik nog 10 dagen wacht na de uiterlijke leverdatum en hij nog niet binnen is, dien ik een claim in bij paypal.

 

 

 

Bedankt voor je antwoord trouwens!

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: Wat betekent dit?

graag gedaan en succes ......................

 

 

 

 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord