annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten? EBAY WIL OOK DAAR FEES OVER HEFFEN!!!

Net weer ontdekt op ebay.com: evenals ebay's paypal wil nu ook ebay kosten berekenen over de ontvangen verzendkosten.


Tntpost vraagt inmiddels een kleine 31,10 Euro voor verzekerde verzending buiten Europa.


Daarover rekent bij een paypal-betaling paypal dus al een lekkere provisie, en nu gaat ebay dat ook nog eens doen: DUBBEL BETALEN DUS!


Stel ik verkoop wat voor 1 Euro naar Japan (om maar wat te noemen;-) en reken 1 Euro verzendkosten:


ebaykosten: 0,10+0,14=0,24


paypalkosten: 0,35+0,05=0,40


Totaal 64 uitgegeven voor 1 euro omzet en daar moet ik dan ook nog voor naar het postkantoor en een envelop leveren...uiteindelijk heb ik dan een ruime 30 cent waar ook nog de investeringskosten van af moeten.


IS HET NIET EENVOUDIGER ALS WE GEWOON EENS PER MAAND EEN X BEDRAG AUTOMATISCH LATEN OVERSCHRIJVEN NAAR EBAY EN PAYPAL ZONDER VERDER IETS AAN TE BIEDEN?


Het bevreemd mij niet dat er steeds meer verkopers ophouden en nieuwe aanwas het na een maand ook voor gezien houdt.


Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Verzendkosten? EBAY WIL OOK DAAR FEES OVER HEFFEN!!!

kopersbescherming
Community-lid


IS HET NIET EENVOUDIGER ALS WE GEWOON EENS PER MAAND EEN X BEDRAG AUTOMATISCH LATEN OVERSCHRIJVEN NAAR EBAY EN PAYPAL ZONDER VERDER IETS AAN TE BIEDEN?



Een zeer goed idee, dat zou een hoop werk schelen !

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Verzendkosten? EBAY WIL OOK DAAR FEES OVER HEFFEN!!!

Ben het volledig met jullie eens!

Ik verkoop via Ebay engeland en wordt dus in Engelse ponden betaald.

OOK hier is weer zo'n fraaie berekening op van toepassing: De Koers; let wel hun eigen KOERS.

Hier wordt dus ook nog eens een lekkere winst op gemaakt.

Ik overweeg dus al een tijdje om dus afscheid te nemen van dit Ebay.

 

 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Verzendkosten? EBAY WIL OOK DAAR FEES OVER HEFFEN!!!

Het is nu ook zo goed als onmogelijk om gecombineerde verzending aan te vragen aangezien je geen invoice kan aanvragen en de spullen in een winkelmandje komen.
Vervolgens moet daar meteen betaald worden en worden de post kosten gewoon bij elkaar opgeteld voor elk item......waar E-bay dan weer lekker kosten kan over rekenen. Kwade kat

Bericht 4 van 4
laatste antwoord