annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.

Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.

Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.

Is het wellicht bij de douane in de VS?

Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

USPS pakket (tijdschrift) since 30 april in transit to the next facility en vandaag alsnog ontvangen !  

Bericht 81 van 117
laatste antwoord

Super!!!

Weet je uit welk servicecentrum?  Chicago, JFK of LA?

Bericht 82 van 117
laatste antwoord

Jamaica NY International Distribution Center. 

Bericht 83 van 117
laatste antwoord

Ik had er eentje vanaf Jamaica NY en heb er een vanaf Chicago. Pakketten waren 2 dagen na elkaar verzonden en heb het pakket uit Jamaica NY nu al een paar weken in huis. Die van Chicago echter blijft haken op die welbekende status.
Bericht 84 van 117
laatste antwoord

Ik heb tot op heden nog niet gereageerd, maar wel dagelijks dit forum in de gaten gehouden. Mijn pakket is sinds 20 april in transit in Jamaica NY. Tot op heden geen enkele beweging. Als er reeds pakketten binnen zijn die sinds 30 april in transit waren op Jamaica NY... Tja. Ik kan hier wel vragen of dit dan zorgwekkend is, maar ik vrees dat niemand het weet...

Bericht 85 van 117
laatste antwoord

Ik vind het sowieso zorgwekkend dat het zo onwaarschijnlijk traag gaat en er blijkbaar op elk punt in de levering extra vertraging kan ontstaan. Het is goed mogelijk dat je pakketje op Jamaica een tijdje is vastgehouden door douane en daardoor de boot heeft gemist waar andere pakketjes wel op lagen. Het blijft gissen allemaal..

Bericht 86 van 117
laatste antwoord

Mijn pakketje is nu aangekomen in Roissy Frankrijk, vanuit Chicago! Er is hoop 🙂
Bericht 87 van 117
laatste antwoord

Mijn pakket lijkt nu ook eindelijk onderweg te zijn. Is 17 april verstuurd en heeft ook wekenlang in het sorteercntrum in New York gelegen. Volgens de internationale tracking op PostNL is deze 24 juni in NL gearriveerd en 25 juni vrijgegeven door de nederlandse douane. Gelukking, eindelijk..

Bericht 88 van 117
laatste antwoord

Ook de mijne is inmiddels "in country of destination"! Het balletje lijkt dus inmiddels te gaan rollen voor iedereen, dat is fantastisch nieuws.

Bericht 89 van 117
laatste antwoord

Nog niet te vroeg juichen. In Nederland is het ook niet pluis. Heb nu 2 pakketjes die al wel in Nederland zijn sinds 20 en 22 juni. De eerste dus 20 juni uit Amerika. Ik zie dat de USPS-code steeds is gescand, maar nog niet op het postkantoor. Het 2e pakket komt uit Riga (Litouwen). Deze dus op 22 juni in Nederland aangekomen. Na 22 juni niet meer gescand.

De beide pakketten zijn niet op eBay gekocht. Dus het ligt echt aan de posterijen in binnen- en buitenland.

Pas juichen als je het pakket in je handen hebt.

Bericht 90 van 117
laatste antwoord