annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Staking TNT

Ik ben redelijk nieuw op E-bay en ik weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan. Ik heb 6 objecten verzonden met standaard post op de 23e maar 2 zijn nog steeds niet bezorgd. De koperes klagen over de vertraging en ik weet niet of het met de TNT staking te maken heeft of dat het is gewoon kwijt geraakt bij de post. Wat wordt er aangeraden in dit soort gevallen?

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Staking TNT

hangt ervan af waar het heen is gestuurd als het binnen NL is verstuurd dan kun je ze waarschijnlijk afschrijven! Normaal is als je iets binnen NL verzend het de volgende dag binnen stakingen uitgezonderd en weekenden natuurlijk, als het naar het buitenland is verstuurd zou ik me nog niet al teveel zorgen maken het is een drukke periode en alles komt wat langzamer binnen, ik heb vandaag iets binnen gekregen uit de UK dat normaal met een week binnen is nu duurde het bijna twee weken.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Ik ben die stakingen helemaal zat.

Ontsla gewoon de stakers, dat is precies het aantal dat weg moet, dan zijn we van dit probleem af.

Met dat PayPal in je nek wordt je door zenuwachtige kopers nu extra lastig gevallen.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Nou daar gaan de kerstkaarten, weer terug in de kast.

Dit jaar maar overslaan.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

verstuur ze via e-mail

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

E-mail wordt vaak verwijderd, tegengehouden of gewoon niet gelezen.

Maar de staking schijnt voorbij te zijn.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord