Problemen om in contact te komen met ebay
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-07-2016 19:49
Ik heb in mei verschillende objecten gekocht via ebay. Hierbij is iets fout gegaan en zijn deze niet aangekomen. Ik ben namelijk in dezelfde maand verhuist, en heeft de site mijn adres niet goed gepakt.
Deze opjecten zijn terug gegaan naar de verzender, of naar ebay. Hierover heb ik onduidelijke informatie gekregen. Nu heb ik in juni van twee mede werkers van ebay bericht gehad dat probleem erkent is en ze zullen voor me op lossen. Zij verzamelen mijn bestellingen en sturen die over 3 tot 4 weken naar mij op.
Nu is deze periode verstreken, en zijn we 60 dagen verder na aankoop. Wanneer ik een antwoord stuur op de oorspronkelijke mails van Ebay krijg ik na de aagegeven 48 uur geen reacte, daarvoor in de plaats een reacte over inlog problemen met paypal. Maar niks met betrekking tot de vorige mail. Tevens heb ik poging gedaan om nieuw te mailen, vul je alles netjes in krijg je fout melding, moet over actief object gaan, wat niet meer is omdat de 60 dagen om zijn.
Hoe moet ik hier nu mee verder. Heeft iemand een direct email adres van ebay waar ze op antwoorden of telefoonnummer. Ik heb idee dat ze me lang genoeg aan lijntje hebben gehouden om het niet te hoeven oplossen.
Met vriendelijke groet,
Chris
Problemen om in contact te komen met ebay
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
20-07-2016 17:32 - bewerkt 20-07-2016 17:35
De hoop dat de ebay Klantenservice je zou helpen of je vragen zal beantwoorden is nodeloos gaat gewoon niet gebeuren.
De klantenservice medewerker is op vakantie blijkbaar er zit nu nog wel een jochie van een jaar of 15 die daar waarschijnlijk een vakantie baantje heeft !
En heel waarschijnlijk zal ebay .nl het volgende jaar niet meer bestaan omdat ook deze medewerker niet zal ontkomen aan de volgende ontslag ronde het afgelopen jaar 24000 onslagen wereldwijd en 47 miljoen verlies voor ebay.
Vroeger zat er hier op dit forum ook nog een ebay moderator of eigenlijk een cencurist maar die is ook al weg bezuinigd dus nu
kan je alles zeggen er luisterd toch niemand meer mee.
Ik zelf zit al weken te wachten op een simpele vraag maar ook die is nog te moeilijk schijnbaar.
En nee aan telefoon doen ze niet ,misschien dat het jochie je zou willen bellen maar dat lost ook niks op.
Mvgr Kamarato.
Problemen om in contact te komen met ebay
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-07-2016 21:54
En je word goed geholpen
Problemen om in contact te komen met ebay
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-07-2016 22:29
Wanneer hebt jij dit nummer gebruikt en verbinding gekregen ?
Problemen om in contact te komen met ebay
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-09-2016 08:47
Problemen om in contact te komen met ebay
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-09-2016 08:58
volgens mij nergens.... eBay houdt zich goed achter de schermen wat contact betreft......men moet heel lang zoeken voor bijvoorbeeld een on-line email formulier (bellen doe ik nooit want de kosten rijzen uit de pan!)... soms heb je geluk maar al te veel wordt je van links en rechts gestuurd op de FAQ pagina's..... laatst had ik geluk (!!) en kreeg nota bene de volgende dag al een antwoord op mijn vraag (ging over Pitney Bowes en de GSA dat eBay aanbied voor verkopers in UK en USA)
het antwoord loste niets op (helaas voor mijn portemonnee) en ik kreeg het gevoel dat hij was niet van eBay Nederland verzonden maar was computer vertaald vanuit USA want de medewerker had het over artikelen in een boodschappenmandje doen om verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Ik zoek al jaren voor dat winkelmandje op de Nederlandse site - hij is er gewoon niet!!
Enfin - antwoord op jou vraag?….. blijf zoeken voor de on-line contact formulier......in het verleden was het veel makkelijker eBay te bereiken.... misschien door te veel klachten c.q. vragen willen ze nog niet eens per email bereikt zijn! zou mij niet verbazen....

