Problemen om in contact te komen met ebay
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-07-2016 19:49
Ik heb in mei verschillende objecten gekocht via ebay. Hierbij is iets fout gegaan en zijn deze niet aangekomen. Ik ben namelijk in dezelfde maand verhuist, en heeft de site mijn adres niet goed gepakt.
Deze opjecten zijn terug gegaan naar de verzender, of naar ebay. Hierover heb ik onduidelijke informatie gekregen. Nu heb ik in juni van twee mede werkers van ebay bericht gehad dat probleem erkent is en ze zullen voor me op lossen. Zij verzamelen mijn bestellingen en sturen die over 3 tot 4 weken naar mij op.
Nu is deze periode verstreken, en zijn we 60 dagen verder na aankoop. Wanneer ik een antwoord stuur op de oorspronkelijke mails van Ebay krijg ik na de aagegeven 48 uur geen reacte, daarvoor in de plaats een reacte over inlog problemen met paypal. Maar niks met betrekking tot de vorige mail. Tevens heb ik poging gedaan om nieuw te mailen, vul je alles netjes in krijg je fout melding, moet over actief object gaan, wat niet meer is omdat de 60 dagen om zijn.
Hoe moet ik hier nu mee verder. Heeft iemand een direct email adres van ebay waar ze op antwoorden of telefoonnummer. Ik heb idee dat ze me lang genoeg aan lijntje hebben gehouden om het niet te hoeven oplossen.
Met vriendelijke groet,
Chris