annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket geopend horloge gestolen

Goedemorgen,

ik heb een horloge met standaard verkocht aan iemand in Italie.

Pakket is aangetekend/verzekerd verstuurd en vandaag aangekomen bij de koper in Italie, krijg net een mailtje van de koper dat het pakket beschadigt was en dat wel de standaard maar het horloge niet in het pakket zat.

Hij heeft het pakket niet geacepteerd en weer meegeven aan de postbezorger en wil nu zijn geld terug.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet gaan aanpakken want ik heb werkelijk geen idee...

Bedankt voor alle mogelijke info!

Mike

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Pakket geopend horloge gestolen

een koper kan/mag niet eerst kijken of het pakket in orde is, als de koper het pakket aanneemt en tekent voor ontvangst kan hij/zij niet alsnog zeggen dat men het niet wil, lijkt me ook een vreemde situatie: de bezorger komt aan de deur en geeft het pakje nadat er getekend is voor ontvangst dan gaat de bezorger weer weg! die blijft dus echt niet wachten tot de ontvanger het heeft geopend en wel of niet tevreden is, de enige manier is dat de ontvanger het ongezien weer meegeeft! dus niet eerst openen en dan weer meegeven!

Lijkt mij dus een beetje een vreemde zaak! aangezien het pakket verzekerd is kun je een claim indienen bij de vervoerder!

Bericht 2 van 2
laatste antwoord