annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gekochte voorwerp uit China

Dag allemaal,

Ik heb laatst een item gekocht, die uit Japan verzonden moest worden. De verkoper had mij gemaild om door te geven dat het product is verzonden. Allemaal prima, ik kreeg een trackingcode van de verkoper. En het contact verliep gladjes. Nu een week later heb ik nog steeds geen product ontvangen. Tevens werkt mijn trackingcode niet. Heb vanmiddag contact opgenomen met EMS en PostNL. EMS kreeg ik niet te pakken, en postNL kon mijn pakketje niet traceren. 

Mijn vraag nu is: Waar is het pakketje in godsnaam? Hoort het pakketje al niet gearriveerd te zijn? ?:|

Ik zie graag reacties tegemoet van jullie!

Groetjes,

Zohair

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Gekochte voorwerp uit China

Geduld is een schone zaak. Zendingen uit Japan/China etc. kunnen soms wel 30 dagen onderweg zijn. Als u pech heeft ruim 40. Als u echt pech heeft, heeft de verkoper de werkelijke waarde op de zending vermeld. Er komen dan nog eens inklaringskosten en BTW bovenop. Als u nog meer pech heeft betreft het een namaak shirt zal het in beslag worden genomen. Even de tijd in de gaten houden en op tijd een claim wegens niet ontvangen indienen bij Paypal.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord