Geen huisnummer
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-05-2016 06:55
Er stond bij het afleveradres alleen een straatnummer. Nu is het retour gezonden en het pakketje is reeds in NL geweest. Kan nu niet meer achterhalen waar deze is. Wie kan ik hier voor contacteren?
Bericht 1 van 3
2 ANTWOORDEN 2
Re: Geen huisnummer
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-05-2016 06:56
Welk bedrijf in NL stuurt de pakketten verder, zodra het uit Engeland in NL aankomt?
Bericht 2 van 3
Re: Geen huisnummer
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-05-2016 10:10
U heeft bij betalen uw gegevens niet gecontroleerd?
Kijk ook bij uw account of u het huisnr heeft neergezet.
Uw pakket wordt teruggestuurd naar de verkoper.
Het is tegenwoordig onduidelijk wie uw pakket bezorgt,maar via Royal Airmail vaak door particuliere bezorgers van Select post.
Hopelijk stond er niet in de adv dat GSP zich over uw pakket ontfermde met invoerkosten,die u niet hoeft te betalen.
Bericht 3 van 3

