annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoop restricties

Sinds kort heeft Ebay mij aan banden gelegd met het verkopen van items.

Ik had altijd een 100-tal items te koop en nu mag ik er niet meer dan 50 per maand aanbieden.

Ik heb Ebay NL hierover vragen gesteld maar krijg er geen antwoorden op.

Zijn er nog meer mensen die dit hebben en hoe kan je dit wegpoetsen want het is vreselijk irritant zeker nu ik een winkel wil openen

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Betreft: verkoop restricties

dat ligt waarschijnlijk aan uw sterrenscore en feedback

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

dus hoe meer sterren hoe minder je kan aanbieden?? dat is dom en Onlogisch...

ook in de begeleidende email schreven ze dat ik erom gevraagd zou hebben welk niet het geval is.

Ebay moet juist blij zijn dat mensen meer aanbieden dan maar 50 artikelen want Ebay kan er aan verdienen

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

ebay hanteert een systeem die gevoelig is voor fraude en verre van eerlijk een 4.7 bij je sterrenscore kan dus betekenen dat je een sanctie opgelegd krijgt, ook als je een negatief en neutraal ontvangt kan dat resulteren in sancties.

je kan ebay mailen tot je een ons weegt maar een antwoord krijgen doe je toch niet want bij ebay.nl werkt niemand behalve een verouderd computersysteem die voorgekauwde antwoorden uitspuugt

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Ik kreeg een email van ebay dat ik het verzoek had ingediend om mijn account te sluiten. Dit heb ik niet gedaan en de zeer vriendelijke jongen wist mij te vertellen dat het een technische fout was.... Als je belt kunnen ze je account inzien, bij mij was er dus niets aan de hand.... Wel even schrikken natuurlijk. Moet wel even vermelden dat mijn ervaringen met de klantenservice, ook wel helpdesk genoemd, steeds beter worden. Zelfs telefonisch bijzonder vriendelijk en snel geholpen! Dat mag ook wel eens gezegd worden. U kan de helpdesk vinden rechts boven in de hoek.

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

bellen? ebay.nl?? of heb je via een andere site gebeld???

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Ik ben ooit wel eens gebeld door eBay maar dat was in 2004.

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Het is idd even zoeken maar het nummer van marktplaats/ebay is wel te vinden. Dit is echter niet de klantenservice maar het (hoofd?) kantoor Nederland. Deze hebben mij doorverbonden met de juiste afdeling. Ik heb wel eens ergens gelezen dat zakelijke verkopers telefonische ondersteuning hebben of kunnen krijgen.

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

dat verhaal heb ik inderdaad ook gehoord maar sommige zakelijke verkopers beweerden toen dat men alleen contact kon krijgen via ebay.com.

maar goed het blijft natuurlijk vreemd dat ebay.nl niet gewoon een tel nummer op hun site zetten die je kunt bellen, naar ik begrepen heb heeft de Belgische NL talige site dit wel!

Bericht 9 van 9
laatste antwoord