annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

uploaden van foto's werkt niet

Uploaden van foto's werkt sind een paar dagen niet meer. Zijn de problemen bij Ebay bekend? En hoe kan ik die melden ?

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

uploaden van foto's werkt niet

Precies de zelfde probleem sinds zaterdag.

Bericht 2 van 14
laatste antwoord

uploaden van foto's werkt niet

inderdaad, foto's uploaden ook vandaag, 7 november, nog steeds niet mogelijk......

nog geen reactie van ebay op dit probleem ???

Bericht 3 van 14
laatste antwoord

uploaden van foto's werkt niet

ik heb ebay, gisteren een mail gezonden over dit probleem, en nog geen antwoord, maar ik verwacht wel, dat ze nu in actie zullen komen, want zonder foto's heeft het geen zin, om iets op ebay te zetten.

ik heb ebay gemaild, door op de link, problemen met verkopen te klikken, eigenlijk is deze link voor iets anders, maar er is geen andere mogelijkheid, ebay te mailen.

Bericht 4 van 14
laatste antwoord

uploaden van foto's werkt niet

Sinds vanochtend 7 november kan ik inderdaad ook geen fotos meer uploaden,

heb gecheckt bij collega die werkzaam is op de UK Ebay, daar werkt het zo te zien wel,

Het is dus een storing op de (oa) NL ebay...

Heb vanochtend Ebay helpdesk geinformeerd, afwachten maar...

Bericht 5 van 14
laatste antwoord

uploaden van foto's werkt niet

Hier ook hetzelfde probleem. Het loading-icoon blijft eindeloos draaien (in al mijn browsers overigens).

Bericht 6 van 14
laatste antwoord

uploaden van foto's werkt niet

Je kunt het melden via de hulp pagina. Doen allemaal, dan wordt er snel iets aan gedaan! Vreemd dat het niet op de site staat dat er een fout is!

Bericht 7 van 14
laatste antwoord

uploaden van foto's werkt niet

ze weten waarschijnlijk zelf niet eens van de fout, en inderdaad, zoals de vorige schrijver, meld het bij ebay.

ik had al een mail gezonden, maar tot nu toe nog geen antwoord.

Bericht 8 van 14
laatste antwoord

uploaden van foto's werkt niet

ik had ze zaterdag al een bericht gezonden, maar jammer genoeg steeds geen reactie

Bericht 9 van 14
laatste antwoord

uploaden van foto's werkt niet

uploaden foto's werkt niet sinds het afgelopen weekend heb geprobeerd contact te krijgen met ebay maar helaas nog geen reactie.

Bericht 10 van 14
laatste antwoord