annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe kan ik een verzendlabel afdrukken?

Ik heb voor het eerst iets verkocht op ebay, en bij het mailtje wat ik hierover kreeg van ebay staat een link " een verzendlabel afdrukken ".

elke keer als ik op deze link druk staat er "pagina niet beschikbaar "  . Ik heb heel ebay af gezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.  Weet iemand hier hoe ik dit moet doen?

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

hoe kan ik een verzendlabel afdrukken?

Nee, dat lukt niet (zie eerdere commentaren)

Maar waarom wilt u een verzendlabel afdrukken ?

U pakt uw object in, schrijf het adres erop (nog beter copy/paste het adres dan kunt u geen fouten maken), gaat naar de post en daar betaalt u en krijgt u uw verzendbewijs.

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

hoe kan ik een verzendlabel afdrukken?

Waarom? Omdat ebay het aanbiedt in de email. Ze schrijven expliciet dat er 25% op de verzendkosten bespaart kan worden. Niets van dit alles is waar. Dan moeten ze hun mail aanpassen of ophouden met leugens te verkondigen.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

hoe kan ik een verzendlabel afdrukken?

Bespaar je de moeite, ik had precies hetzelfde probleem: je ontvangt een email van Ebay dat je een object hebt verkocht met daarin de blauwe knop "Een verzendlabel afdrukken ->". Klik je op de knop dan opent er een blanco pagina. Dat gebeurt zowel in Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, als Internet Explorer.

Na eindeloos ge-experimenteer besloot ik eBay Klantenservice aan te schrijven en ze het probleem voor te leggen. Wat blijkt? De blauwe knop werkt niet in Nederland, België en Polen. Fijn dat ze hem dus in Nederland, België en Polen gewoon gebruiken in communicatie met klanten. Over "klantgerichtheid" gesproken... het heeft mij uren tijd en een boel frustratie gekost. Hopelijk bespaar ik dat een ander met dit bericht.

 

--Sysadmin_360

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord