annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie heeft er verstand van verkopen op eBay ?

iphone_nl
Community-lid

Beste,



Vroeger waren er "Powerseller Vekopers" die voor jou objecten konden of wouden verkopen, ik zoek deze optie of betrouwbare verkopers die mijn goederen willen aanbieden/verkopen.



Ik heb namelijk 6 dure telefoons liggen, 3 keer Iphone


4S en 3 stuks nieuwe Samsung gsm's. Nu wil ik graag een goede prijs hebben en op Marktplaats zitten alleen fun bieders. Hoe kan ik dit het beste aanpakken ??



Diegene die het voor me verkoopt kan best een bedrag/precentage krijgen natuurlijk betaal ik de adver en comissie kosten van eBay!



Wie kan me helpen of weet me te informeren

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Wie heeft er verstand van verkopen op eBay ?

stephanthecollector
Community-lid

Wat dacht u ervan om het zelf te verkopen, ik denk niet dat u hier iemand vind die voor u wil gaan verkopen met alle risico's van dien!



Ik weet niet hoe u het zich voorsteld? levert u dan eerst de telefoons aan diegene die de zaken voor u moet verkopen of verwacht u van een verkoper dat hij/zij ongezien goederen voor u gaat verkopen!



Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Wie heeft er verstand van verkopen op eBay ?

iphone_nl
Community-lid

Beste,



Ik wil het best verkopen maar ben bang dat eBay mijn advertenties meteen zal verwijderen omdat ik nog enkele feedbacks heeft en als je weinig feedbacks hebt hebben kopers argwaan en zullen de biedingen niet zo hoog zijn, toch ?

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Wie heeft er verstand van verkopen op eBay ?