annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

We willen een product verkopen via eBay.nl maar we krijgen de hele tijd de foutmelding EAN ontbreekt

We willen een product verkopen via eBay.nl maar we krijgen de hele tijd de foutmelding 'EAN ontbreekt'. Echter is er geen veld om dit in te vullen. Zien wij iets over het hoofd?

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

We willen een product verkopen via eBay.nl maar we krijgen de hele tijd de foutmelding EAN ontbreekt

EAN is de European Article Number -- , ligt er kennelijk aan wat voor artikel u wilt verkopen. Ik heb er geen last van !

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

We willen een product verkopen via eBay.nl maar we krijgen de hele tijd de foutmelding EAN ontbreekt

Hoi,

 

Ik kan ook niets op ebay plaatsen, het vraagt steeds naar de EAN nummer.

 

Ik heb zelfs geprobeerd via een template , daar is wel een veld voor de EAN maar werkt ook niet.

 

Heb ook op Google gezocht en deze kwestie komt ook voor in andere talen, ook zonder oplossing.

 

Wat frustrerend !!!!

 

IK heb al 24 uur geleden een email naar ebay gestuurd maar nog geen antwoord.

 

 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

We willen een product verkopen via eBay.nl maar we krijgen de hele tijd de foutmelding EAN ontbreekt

ebay heeft het hele verkoop formulier veranderd ( is totaal geen verbetering ) maar op het nieuwe verk. formulier, kun je wel het ean nummer invoeren, heb je geen ean nummer op het artikel staan, kun je niet van toepassing selecteren.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord