annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom krijg ik ten onrechte facturen van EBAY?

Hallo,

 

sinds kort gebruik ik EBAY om te verkopen. Echter heb ik nog nooit iets echt verkocht, er is alleen 2 keer geboden op advertenties. De bieder zag hier helaas af van de koop. Een andere keer had ik een ander emailadres in de advertentie staan dan die van mijn paypal rekening. Op het moment  dat hierop geboden was kon ik de advertentie niet meer aanpassen om het goede emailadres erbij te zetten i.v.m. betaling via paypal. Hierover heb ik ook contact gehad met Ebay.

 

Nu krijg ik echter twee facturen en dreigmail van Ebay?? Over mijn account en deurwaarders

 

Feitelijk is er niets verkocht, de items heb ik nog steeds in mijn bezit, de bieders zijn ervan af en er hebben geen transacties plaatsgevonden.

 

 

Graag zie ik dat de facturen komen te vervallen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Fabian Jellema

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Waarom krijg ik ten onrechte facturen van EBAY?

Hier bereikt U geen ebaymedewerkers,dit is een forum
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Waarom krijg ik ten onrechte facturen van EBAY?

zie antwoord van 035anja035.
Maar kijk even in je account bij de factuurspecificaties. Daar staat alles op de cent nauwkeurig waarvan het bedrag is (bijv.plaatsingskosten e.d.)
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Waarom krijg ik ten onrechte facturen van EBAY?

Hallo,

 

HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Het is te gek voor woorden.

 

Ik wil per direct van mijn EBAY account af.!!!

 

Alle facturen zijn betaald tot op heden.(zonet voltooid) Saldo staat op 0,00 Euro

 

Nu ben ik bezig mijn account te verwijderen op de website EBAY.nl en krijg na het invullen van een aantal vragen een melding dat ik nogmaals 30 dagen moet wachten voordat het EBAY account definitief kan worden verwijderd.

 

Ik heb feitelijk nog niets verkocht op '' EBAY '' en toch krijg ik allerlei facturen .

 

Uw nieuwe factuur staat klaar voor de maand  '' December '' en ga zo maar door...... Iedere maand hetzelfde.

Blijkt nu dat ik iedere maand kosten heb / maak op EBAY... ?? NEE ik heb nog nooit betalingen ontvangen van kopers, omdat die ervan af zien...  En zelf achterblijven met de zogenaamde gemaakte kosten vind EBAY blijkbaar  normaal???

 

Nu ik alsnog de ontvangen facturen van EBAY betaald heb wil ik nog dringender van deze SCAM onderneming af.

 

 

Je ontvangt gewoon ten onrechte facturen. terwijl er niet actief wordt verkocht. Geen transacties hebben plaatsgevonden

 

Het Saldo van Ebay staat nu op 0,00 Euro (Ebay accountsaldo)

 

Als ik nu nog  30 dagen moet wachten voordat ik de '' AANVRAAG '' om mijn account te verwijderen kan doen , krijg ik zometeen weer zo'n spook rekening terwijl het EBAY account al lange tijd niet wordt gebruikt. Iedere maand 7,00 Euro erbovenop...??

 

Hiervan ben ik absoluut niet gediend , en weet zeker dat EBAY op deze manier nog wel eens het televisieprogramma '' RADAR '' van de TROS of een soort gelijk televisieprogramma wel gaan halen !!!!!!!

 

 

Hopelijk maakt EBAY niet nog meer slachtoffers door op deze manier met de leden om te gaan.

 

 

 

 

 

 

 

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Waarom krijg ik ten onrechte facturen van EBAY?

Zie deantwoorden van 24-11-2015 op uw zelfde vragen.
Op de factuurspecificaties staat precies tot op de cent nauwkeurig waarvoor er iets afgeschreven is.
Zomaar lukraak iets afschrijvenn is nonsense. Ik zit al 15 jaar op Ebay als kper en als verkoper (onder andere ID als deze)
Bericht 5 van 5
laatste antwoord