annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkopen op eBay.de

Hoi allemaal,

Sindskort plaats ik ook aanbiedingen op eBay.de, heel fijn want hier kan je beter het product die je verkoopt categoriseren.

Wel ben ik laatst een probleem tegengekomen. Ik heb dus iets verkocht, aan iemand uit Duitsland, en toen ik de bestelgegevens bekeek, had hij verzendkosten betaald die voor binnen Nederland gelden. Verzenden vanuit Nederland naar Duitsland kost natuurlijk geen €6,95.

Ik heb mijn adres wel gewoon juist ingesteld. Toch geeft mijn aanbieding aan dat verzenden naar Nederland meer als €6,95 kost (lijkt net omgedraaid met Duitsland). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Hoe stel ik de juiste verzendkosten in op eBay van Duitsland?

Alvast bedankt.
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Re: Verkopen op eBay.de

Als u op ebay.de iets plaatst is binnenland dus duitsland.

Simpelste is om bij porto binnenland en buitenland hetzelfde hoogste bedrag te zetten (pakket ned naar duitsl bijv. 16,50 ,weet ik niet precies)

Mocht er dan iemand in Nederland zijn diue het koopt dan kunt u het bedrag altijd verlagen tot 6,95.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: Verkopen op eBay.de

Als u op ebay.de iets plaatst is binnenland dus duitsland.

Simpelste is om bij porto binnenland en buitenland hetzelfde hoogste bedrag te zetten (pakket ned naar duitsl bijv. 16,50 ,weet ik niet precies)

Mocht er dan iemand in Nederland zijn diue het koopt dan kunt u het bedrag altijd verlagen tot 6,95.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord