op 06-12-2011 20:20
De problemen met het uploaden van foto's zouden zijn opgelost?
Ik heb wederom sinds 2 dagen problemen met het uploaden van afbeeldingen (van de 12 worden er bijvoorbeeld maar 4 weergegeven). De rest wordt weergeven met een X en zijn niet beschikbaar? Wie binnen Ebay kan e.e.a. op korte termijn repareren zodat het weer volwaardige advertentie's worden?
Dringend actie gewenst!
op 17-12-2011 18:09
Als ik na 11 dagen iemand een antwoord zou
geven op iets dan zou ik in de aanhef al
mijn excuses aanbieden.
ja en Stephan het woord sorry schijnen ze
niet te mogen gebruiken naar hun klanten.
groetjes Niek
op 17-12-2011 19:01
Nee stel je voor! men zou het kunnen interpreteren als een schuldbekentenis!
op 17-12-2011 22:06
Het is inderdaad een nogal teleurstellend antwoord wat ook geen enkele relatie met de gestelde vraag heeft. Dat klopt dan weer wel.
En na 11 dagen nog reageren getuigt van chronische onderbezetting. Waarom niet liever een directe auto-reply met steeds het cookies verwijderen antwoord; de oplossing voor alle te stellen vragen.
op 18-12-2011 11:01
ebay Nederland is volgens mij voor ebay van bizonder
weinig importantie.
wel onlangs een bericht doen uitgaan dat Marktplaats gestaag
verder groeit, en hier mag je het zelf uitzoeken KB
en niet vergeten dubbel afdragen.
Ja en een enig uitleg waarom het hier voor jou opeens
100% duurder geworden is krijg je ook niet, en als
je wat problemen ondervindt dan krijg je dus een
antwoord waar je niets mee kunt.
elders doe je zaken en je regelt het onderling
op het internet en het kost daar niets. en hier
betaal je als particuliere verkoper de hoofdprijs.
Het kan verkeren.
groetjes en een prettige Zondag.
Niek
op 18-12-2011 16:32
Ik heb net mijn eBay rekening betaald.
De hoogte daarvan staat in geen verhouding tot de absoluut waardeloze service die je bij het product eBay krijgt.
Ik heb niet de illusie dat het ooit beter wordt, integendeel, ook ik zal eens de pijp aan M. geven en omzien naar betere media.
Op naar de kerst.
op 19-12-2011 18:16
Antwoord van Ebay
Ik krijg er echter geen warm gevoel van
Hartelijk dank voor uw mail.
De snelheid van het uploaden van een bestand, hangt af van de groote van deze bestand en uw uploadsnelheid.
Iedere internetverbinding heeft een bepaald upload en download snelheid, en deze verschilt over het algemeen.
Ik raad u in dit geval aan om uw uploadsnelheid te controleren, deze kunt u bijvoorbeeld controleren op sites zoals bijvoorbeeld www.speedtest.net Hier kunt u uw internetverbinding volledig uitgebreid testen.
Momenteel is er geen technische storing op de site welke de snelheid zou kunnen beinvloeden. Het kan natuurlijk voorkomen dat er veel mensen tegelijk een afbeelding proberen te uploaden, dan kan de server mogelijk trager worden.
Tevens kan het probleem zich ook voordoen als het gewenste foto niet de juiste formaat heeft en ook resolutie. Dit kan ook de reden zijn van de zogenoemde "kruisjes" op de afbeelding.
Het toegestaande grote is tussen de 50 en 100 Kb, en de resolutie is 640x480. Als uw foto groter is als het toegestaande, dan kunt u doormiddel van een foto bewerkingsprogamma deze verkleinen. U kunt deze progammas's meestal vinden op het internet, en deze zijn volledig legal.
Een ander veel voorkomend probleem is het gebruik van de "Safari" browser van Apple. Safari wordt namelijk niet volledig ondersteund door eBay, en kan ook problemen op de site geven. Wij raden in dat geval aan om een alternatieve browser te gebruiken, zoals bijvoorbeels "Mozilla Firefox" of "Internet Explorrer".
Gelieve na te gaan of bovenstaande redenen bij u van toepassing zijn. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u ons terug contacteren met meer informatie. Met de nodige informatie kunnen wij dan een melding maken bij onze technische afdeling voor verdere onderzoek naar dit probleem.
Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.
Mocht u nog vragen hebben of problemen ondervinden neemt u dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Ik wens u nog een prettige dag toe.
Met vriendelijke groet,
op 19-12-2011 18:19
En onderstaand mijn antwoord aan Ebay
Hartelijk bedankt voor je antwoord maar de door jou aangedragen suggesties zijn door mij gecheckt en ik heb hier helaas niets aan gehad.
Ik maak bovendien al 5 jaar foto's met hetzelfde bestandsformat en heb nog nooit hiermee problemen ondervonden.
Overigens niet vreemd dat ik ervan ben overtuigd dat het niet aan mijn instellingen ligt, omdat meerdere verkopers samen met mij gelijktijdig hetzelfde probleem signaleerden.
Zie o.a. bij Community, vragen gesteld door Verkopers.
Het ligt dus niet aan mij of mijn instellingen maar aan jullie apparatuur/software.
Ik stel voor direct het probleem aan de orde te stellen bij uw technische afdeling.
Ik wordt graag geinformeerd over het vervolg.
op 19-12-2011 18:36
Het antwoord dat u van eBay kreeg was wel beter dan wat ik kreeg. Maar niettemin ook volledig zinloos en niet van toepassing.
Het is onmogelijk om ook maar een beetje tot eBay door te dringen als er iets aan de hand is.
En van enige feedback is al helemaal geen sprake.
eBay krijgt dan ook een lage waardering van zijn gebruikers, slechts 2 van 5 sterren.
op 19-12-2011 18:53
2 sterren is teveel eer ik vind 1 ster ruim voldoende gezien de belabberde service aan verkopers maar ook aan kopers!
op 20-12-2011 12:06
ja KB en Stephan,
die sterren, nu dat wat dus weer een van die
fijne verbeteringen die ze hier de laatste jaren
doorgevoerd hebben.
vanochtend is mededeling gedaan dat het consumentenvertrouwen
in Nederland tot een ongekend dieptepunt gedaalt is, consumenten
zijn somber over hun financiële situatie voor 2012
Het is je allemaal wat,
groetjes en een prettige dag,
Niek