annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Startprijs items moet met 15 cent verhoogd worden om de gestegen eBay kosten te compenseren.

Tot nu toe was het plaatsen namelijk gratis.

En de winkel, die ik toch al niet had moet er uit wegens de verdubbeling van de prijs.

Ik hoop wel dat er inderdaad minder concurrentie komt door deze tariefswijziging per 11 september.

 

Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Re: Startprijs items moet met 15 cent verhoogd worden om de gestegen eBay kosten te compenseren.

de zon, of het regent of kopersbescherming welke allemaal dezelfde persoon was, wist altijd eng veel. Maar gezien de bakken stront die deze ook over ebay heeft gestort lijkt het mij onwaarschijnlijk dat deze in dienst was bij ebay.

Bericht 11 van 15
laatste antwoord

Re: Startprijs items moet met 15 cent verhoogd worden om de gestegen eBay kosten te compenseren.

Dit bericht is op 12-8 geplaatst door Ebay

 

 

      ***Wijzigingen in tarieven voor particuliere verkopers - met ingang van 11 september 2013***    

           

12 augustus 2013 | 15.07 uur

 

Beste gebruiker,

 

Vanaf 11 september 2013 hoeven particuliere verkopers geen aanbiedingskosten te betalen voor de eerste 75 veilingaanbiedingen die ze per maand plaatsen*.

 

Dit geldt niet voor berekende optionele kosten zoals bij veilingen met de optie Nu kopen. Deze kosten blijven ongewijzigd (€ 0,05 per aanbieding).

 

Wijzigingen in plaatsingskosten voor veilingen

 

Nieuwe kosten vanaf 11 september 2013

 

 

Fatsoen was geweest dit duidelijker per mail te communicren

 

mvg,

Johan

Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Re: Startprijs items moet met 15 cent verhoogd worden om de gestegen eBay kosten te compenseren.

Over fatsoen moeten we het maar niet hebben op dit forum.

 

Laat iedereen, die problemen met de veranderingen heeft en vindt dat Ebay w.b. de communicatie in gebreke is gebleven dit per

e-mail of telefonisch uiten aan Ebay zelf i.p.v. zijn hart te luchten / zijn gal te spuien op dit forum. Bij Ebay zitten tenslotte de verantwoordelijke personen en zoals "de_zon" al schreef: het is niet Ebay, die hier antwoord.

 

Het telefoonnummer van Ebay vindt U elders op dit forum. Let wel het is een nummer in België.

 

Bericht 13 van 15
laatste antwoord

Re: Startprijs items moet met 15 cent verhoogd worden om de gestegen eBay kosten te compenseren.

Catawiki.nl, bijvoorbeeld.

(ik val trouwens midden in een discussie en heb geen flauw idee waar het over gaat).

Bericht 14 van 15
laatste antwoord

Re: Startprijs items moet met 15 cent verhoogd worden om de gestegen eBay kosten te compenseren.

Catwiki.nl

Bericht 15 van 15
laatste antwoord