Reclame: 500 items gratis. toch wordt er een bedrag in rekening gebracht. hoe kan dat??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-09-2016 14:38
Er wordt reclame gemaakt: 500 objecten gratis per maand voor particulieren. Toch wordt er bij plaatsen geld in rekening gebracht. Hoe kan dat???????????????????????????????
Re: Reclame: 500 items gratis. toch wordt er een bedrag in rekening gebracht. hoe kan dat??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-09-2016 16:46
http://pages.ebay.nl/help/sell/fees.html#generalinformation
Ik heb de adv niet gezien.
Maar misschien gaat het pas per 1 oktober 2016 in??????????????
Re: Reclame: 500 items gratis. toch wordt er een bedrag in rekening gebracht. hoe kan dat??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-09-2016 19:01
Ik zag nu wel dat je 300 obj gratis op ebay.de mag plaatsen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-09-2016 08:29
nee direct. Maar als je er op tikt, kom je terecht op ebay DE. Via daar kún je een item plaatsen, maar er wordt dan een -duitse- postcode gevraagd en ook verzendgegevens is wat moeielijk omdat er via voorgeprogrammeerde duitse instellingen wordt gewerkt.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-09-2016 10:35
Gratis aanbieden: Vanaf 1 oktober 2016 betaal je op ebay.nl geen plaatsingskosten meer als je binnen Nederland verkoopt en je geregistreerde adres in Nederland is. Je betaalt dan alleen nog wanneer je object wordt verkocht of als je voor extra services kiest.
Ook lekker duidelijk,blijkbaar mag je dan niet wereldwijd aanbieden

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-10-2016 13:41
krijg nog steeds enkel de gratis 75 adv.
Zit nog onder dit aantal dus weet nog of ze wel wat gaan rekenen als ik er boven kom
Wereldwijd en alleen Nederland tellen bij mij gewoon mee