op 14-06-2011 00:16
Hallo allemaal!
Ik heb onlangs een zonnebril verkocht aan een Engelse koper. Diegene mailt nu dat de bijbehorende hardcase die bij de bril zat beschadigd is (wat overigens vreemd is, aangezien ik het heel goed verpakt heb opgestuurd, in doos en met verpakt in bubbelplastic).
Het is een bril die verkocht is voor 40 pond, wat moet ik doen? Ben ik hier verantwoordelijk voor en wat zouden jullie eventueel vergoeden?
Dank jullie wel!!!
op 15-06-2011 01:11
Hoi,helaas ben je daar inderdaad verantwoordelijk voor.Er kunnen 2 dingen zijn: (denk ik)
1 de post heeft zich uitgeleefd op jouw pakje, en heeft het beschadigd. Dan moet je dat met de post opnemen, maar die zullen zeggen dat je het dan beter had moeten verpakken
2 de koper probeert korting gratis zijn bestelling te krijgen
Ik zou hem aanbieden, stuur het maar terug en als het inderdaad beschadigd blijkt te zijn krijgt u uw geld terug.
-- Bewerkt door abeldoorn op 15 Jun 2011 1:13 CESTop 15-06-2011 08:44
Vraag even een foto van de beschadiging inclusief de doos waar je het in hebt verzonden. Iedereen heeft tegenwoordig een digitaal fototoestel of een mobieltje waar je foto's mee kan maken. Geef daarbij je emailadres waar hij/zij de foto naar toe kan sturen. Standaard verzonden zonder tracktrace?
op 26-04-2012 19:48
Hallo,
zorg dat je een foto maakt voor het de post op gaat.
zo kun je al aantonen dat jij het fatsoendelijk gepost hebt.
zorg dat je het zo verzend met track&trace geloof dat het tot 500 euro verzekerd is ,is wel een paar cent duurder maar verkomt problemen
groetjes
ps er zijn mensen die een slaatje proberen te slaan niet te snel toegeven