annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan je je aankoop annuleren als je erachter komt dat de verkoper zelf de prijs opdrijft door zelf te

Ik heb gemerkt dat een verkoper zelf op zijn te koop aangeboden biedt om de prijs op te drijven uiteindelijk heb ik gewonnen maar wil nadat ik dit heb opgemerkt de koop annulerenen kan dat gaat hieom een twee tal links:

 

deze persoon heeft een bod uitgebracht en op het laaste monet teruggetroken kreeg van ebay dit bericht

 

Beste eBay-lid,
Bij het object waarop je hebt geboden, is er een bod teruggetrokken of geannuleerd en je bent nu de hoogste bieder. Je kunt de intrekking/annulering en de opgegeven reden bekijken door op de objectpagina op de link Biedingsgeschiedenis te klikken. Door deze intrekking/annulering zijn het hoogste biedbedrag en de hoogste bieder mogelijk veranderd. Je kunt altijd de huidige status van een object weergeven door naar de corresponderende objectpagina te gaan. (Vernieuw de pagina of laad de pagina opnieuw op als je de meest recente gegevens wilt weergeven.)

Met vriendelijke groet,
eBay

Wat nu te doen is mijn vraag want ik voel me toch bedrogen

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: Kan je je aankoop annuleren als je erachter komt dat de verkoper zelf de prijs opdrijft door zel

Kijk eens bij "hulp en contact" boven- of onderaan deze pagina.

 

Voor het gemak de link:

https://pages.ebay.nl/help/buy/report-trading.html

 

Verder zal de moderator van Ebay de advertentienummers die u heeft opgenomen verwijderen, dat is waarschijnlijk ook de enige actie die u van Ebay kunt verwachten.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord