annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik mijn verkoopgeschiedenis bekijken?

Hoe kan ik mijn verkoopgeschiedenis bekijken?

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Hoe kan ik mijn verkoopgeschiedenis bekijken?

Dat kan u doen door uw verkoopgeschiedenis te bekijken.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Hoe kan ik mijn verkoopgeschiedenis bekijken?

ik neem aan, dat je verkopen bedoelt, die langer dan 3 maanden geleden hebben plaatsgevonden. De recente verkopen vind je immers onder Verkoopmanager en Verkocht, maar ik veronderstel, dat je dat wel weet.

 

Informatie kun je natuurlijk ook vinden op de PayPal-facturen.

 

Maar mogelijk is dit allemaal geen antwoord op je vraag en kun je het de Ebay-helpdesk vragen.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Hoe kan ik mijn verkoopgeschiedenis bekijken?

Het gaat om modellen die wel verkocht maar nooit betaald zijn. Dat komt helaas regelmatig voor m.n. kopers uit Rusland/Italie en Malta. Gelukkig heb ik ook zeer goede ervaringen met Italie.

 

Deze modellen verdwijnen volgens mij na 2 maanden geheel. Hoe zijn deze nog terug te vinden?

 

Ebay zelf begrijpt de vraag niet of beantwoordt de vraag niet.

 

Daarnaast is natuurlijk de betalingstermijn van 6 weken veel te kort.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Hoe kan ik mijn verkoopgeschiedenis bekijken?

Wat bedoel je met : Daarnaast is natuurlijk de betalingstermijn van 6 weken veel te kort?

 

Op Ebay.nl kan ik onder Verkocht 3 maanden terugkijken. Ik bied overigens nooit op Ebay.nl aan, maar op .de en .com

Op Ebay.com gaan de verkochte artikeln 2 maanden terug.

 

Tegenwoordig open ik bij verkocht / niet-betaald na 8 dagen ( evt. automatisch laten doen door Ebay) een geschil. Ontvang je de betaling dan sluit je het geschil; ontvang je geen betaling dan sluit je het geschil na minimaal 4 dagen en maximaal 37 dagen. Je ontvangt dan je verkoopcommisie terug.

In het verleden ben ik daar nooit nauwkeuring in geweest en dat heeft me geld gekost.

 

Je kunt na 8 dagen de verkoop ook annuleren. Als de koper niet binnen 7 dagen reageert, kun je het geschil sluiten om creditering te ontvangen. Hiervoor heb je 60 dagen de tijd.

 

De artikelen, die het betreft blijven zichtbaar in "Verkocht"  gedurende de 2 of 3 maanden, maar verdwijnen wel uit mijn winkel; 

 

 

 

 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord