annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo < hoe blokkeer ik een koper die steeds weer onder een andere gebruikersnaam bied?

Ik heb van een koper :  reeds 4 gebruikersnamen geblokkeerd en een verzoek aan hem gestuurd niet meer op mijn objecten te bieden.

dit i.v.m. slechte ervaring met deze koper:

Enkele voorbeelden:

-hij laat in een mail weten af te zien van een koop: bij annulerings verzoek van E-bay gaat hij NIET akkoord!

Geen koop>> geen betaling>> maar wel een negatieve Feedback geven<waarop ik meteen heb gereageerd bij E--bay>> maar volgens E-Bay te laat om de Feedback te annuleren ??

-hij koop iets en laat helemaal niks meer van zich horen!

 

Nu weer een annulerings verzoek aan hem verstuurd >> maar hij gaat niet akkoord>> reactie E-bay >>>geschil gesloten 😞

 

Help >>wat moet ik hiermee!!

 

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Hallo < hoe blokkeer ik een koper die steeds weer onder een andere gebruikersnaam bied?

U moet dit melden aan de helpdesk van ebay zelf.

Desnoods iedere paar uur,misschien valt het dan eens op en krijgt u antwoord.

Meld dat dat lid overtredingen maakt,waar u iedere keer de dupe van bent!

Is het een bekende van u?

Als men niet weet,welke gebruikersnaam hij nu heeft,is het moeilijk om te blokkeren.

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Hallo < hoe blokkeer ik een koper die steeds weer onder een andere gebruikersnaam bied?

Heb contact gehad met helpdesk,de e-Bayer was vond het nl. nodig om negatieve Feedback te plaatsen,heel beledigend.

deze feedback is gelukkig snel verwijderd door E-bay.

om privacy redenen vermeld e-bay niet welke maatregelen ze hebben genomen m.b.t. E-Bayer met zijn steeds wisselende gebruikersnaam .

 

Deze e- Bayer is geen bekende van mij buiten e-bay.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord