op 18-04-2016 17:36 - laatst bewerkt op 19-04-2016 13:13 door zhainius
Ik heb van een koper : reeds 4 gebruikersnamen geblokkeerd en een verzoek aan hem gestuurd niet meer op mijn objecten te bieden.
dit i.v.m. slechte ervaring met deze koper:
Enkele voorbeelden:
-hij laat in een mail weten af te zien van een koop: bij annulerings verzoek van E-bay gaat hij NIET akkoord!
Geen koop>> geen betaling>> maar wel een negatieve Feedback geven<waarop ik meteen heb gereageerd bij E--bay>> maar volgens E-Bay te laat om de Feedback te annuleren ??
-hij koop iets en laat helemaal niks meer van zich horen!
Nu weer een annulerings verzoek aan hem verstuurd >> maar hij gaat niet akkoord>> reactie E-bay >>>geschil gesloten 😞
Help >>wat moet ik hiermee!!
op 19-04-2016 13:09
U moet dit melden aan de helpdesk van ebay zelf.
Desnoods iedere paar uur,misschien valt het dan eens op en krijgt u antwoord.
Meld dat dat lid overtredingen maakt,waar u iedere keer de dupe van bent!
Is het een bekende van u?
Als men niet weet,welke gebruikersnaam hij nu heeft,is het moeilijk om te blokkeren.
op 26-04-2016 14:00
Heb contact gehad met helpdesk,de e-Bayer was vond het nl. nodig om negatieve Feedback te plaatsen,heel beledigend.
deze feedback is gelukkig snel verwijderd door E-bay.
om privacy redenen vermeld e-bay niet welke maatregelen ze hebben genomen m.b.t. E-Bayer met zijn steeds wisselende gebruikersnaam .
Deze e- Bayer is geen bekende van mij buiten e-bay.