annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact opnemen met ebay? Wat is het toch een waardeloos geneuzel!

globaljazz*nl
Community-lid

Vanavond wilde ik 32 artikelen (slechts!) opnieuw plaatsen, via mijn ebay>onverkochte items.
In eerste instantie lukte er helemaal niets, bij de upload bleef steeds de boel vastzitten. Na ongeveer een half uur aanrommelen en steeds opnieuw proberen, lukte het dan uiteindelijk met zeer veel pijn en moeite.
Maar door het ontzettende gegoochel , bleek achteraf, dat een aantal titels buiten mijn schuld om dubbel zijn geplaatst (terwijl ik die producten dus maar éénmaal heb!) Dus zou je denken: ik neem even contact met ebay op, want ik wil dit toch graag even rechtzetten, mijn geld terug lijkt me op zijn minst logisch.

Maar wat ik ook probeer, de contact-link van ebay werkt helemaal niet, welke optie ik ook probeer, het werkt gewoon niet.
DIT IS TOCH DIEP TREURIG EBAY!!!
Een site met een miljoenen-omzet zonder ook maar enige vorm van fatsoenlijke hulp of bijstand. Het is te gek voor woorden! Ergerlijk is het.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Contact opnemen met ebay? Wat is het toch een waardeloos geneuzel!

kopersbescherming
Community-lid

Als u wel contact met eBay zou kunnen opnemen, en meestal kan dit inderdaad, dan krijgt u na ongeveer twee weken een antwoord op een andere dan de gestelde vraag.


Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Contact opnemen met ebay? Wat is het toch een waardeloos geneuzel!

religiousstatue
Community-lid

beste verkopers. Ik kan er boeken over vullen, De horror waarmee je te maken krijgt als je een probleem hebt met Ebay en je moet kontakt opnemen met mijn vrienden!! Ik zal je de details besparen ( die kun je krijgen als je wil, ik kan ze zo toe sturen per email) Maar waar het op aan komt is het volgende: ik verkocht eind maart 2 items via Ebay in Servie. De koper heeft op een vrij simpele manier het Ebay systeem gebruikt om op een frauduleuze manier me geld afhandig te maken. Ik heb de bewijzen daarvoor. Ik heb uiteraard direkt stappen ondernomen en kontakt opgenomen met mijn vrienden bij Ebay , waar ze terecht uitgaan van het goede in alle mensen!! Ik heb in een periode van 10 dagen zegge en schrijven 10 emails gestuurd naar zowel de Nederlandse als de Amerikaanse customer ( klanten ) service. Van de Amerikaanse heb ik totaal geen reaktie gehad, en de Nederlandse klantenservice heeft overduidelijk een sprekende computer in dienst. Ik kreeg 3 antwoorden, langer dan 1000 woorden, maar die totaal niet ingingen op hetgeen ik schreef. Ze bleven wel melden dat ik kontakt moest opnemen met de Amerikaanse site, want helaas, ze zouden niet bevoegd zijn  ( wel op antwoorden te geven die meer dan 1000 woorden lang zijn en er niet toe doen) Ik heb gisteren kontakt opgenomen met de Amerikaanse site. Dat kan eenvoudig, je kunt met ze chatten; Na ongeveer 10 in de wacht: hello, your questiosn are important for us, a representative wil assist you soon!!!  Na ongeveer 5 minuten met deze computer gechat te hebben gaf deze machine aan dat ik niet bij hem/haar moest zijn maar bij de afdeling safe and harbur. Dat heb ik gedaan, wederom 10 minuten in de wacht en weer Hello, i am happy to assist you. Na wederom 10 minuten gechat te hebben met deze computer kreeg ik weer te horen dat ik niet op het goede adres was. ik moest nu naar de afdeling feedback ontvangen/geven. Je kunt dan kiezen om weer 10 minuten te wachten op de volgende computer, maar ik heb het nu opgegeven om op deze manier Ebay te bewegen me te helpen om door fraide verkregen geld terug te vorderen van de valse klant. Ik zal dat op een andere manier gaan doen en zal daarvoor maandag kontakt op gaan nemen met andere instanties. Beste kopers/verkopers: ik zeg het nogmaals; zorg dat je alles dicht timmert en bespaar je de aanloop tot een hartinfarct; ga nooit in discussie met customer service van Ebay, zowel in Nederland als in Amerika niet, ze ggeven geen antwoord, ze helpen je niet, en ze komen er steeds mee weg ( denken ze)

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Contact opnemen met ebay? Wat is het toch een waardeloos geneuzel!

eBay NL heeft een nieuw emailadres, namelijk customerhelp_nlbe@ebay.com Mij is verzocht naar dat adres te mailen met mijn vragen. Twee dagen later: geen ontvangstbevestiging en ook geen reactie. Ik heb mijn emailadres gebruikt dat aan mijn eBay-account is gekoppeld.



Is dit emailadres van eBay klantenservice nou wel of niet in gebruik?

Bericht 4 van 4
laatste antwoord