op 30-11-2011 10:51
Deze week meerdere zijden objecten in veiling voor het goede doel! UNIEKE VAN MARKOVIEC JURKEN. KIJK IN DE WINKEL EN BIED MEE.
op 30-11-2011 10:52
SPAM
op 30-11-2011 11:18
Ook aan dit soort charity verdient eBay weer aardig.
Ik probeerde de Misbruik Melden knop maar eens, maar die werkt dus niet.
-- Bewerkt door kopersbescherming op 30 Nov 2011 11:19 CET
op 30-11-2011 11:36
Beste KB
Ja en dat die knop bij jou niet werkt dat begrijp
ik wel, en jij toch ook?
groetjes Niek
op 30-11-2011 12:18
bij werkte die knop ook niet!
maar ja dit mag dus van eBay (zou dat komen omdat ze dan zelf meer geld krijgen?)
Je zou het wel denken
op 30-11-2011 12:25
Ook daarvan en het hoe en hoeveel heeft KB
de community in het verleden hier zeer goed geinformeerd.
Hier gaat het altijd om de centen, maakt niet uit wat.
groetjes Niek
op 12-12-2011 17:58
Dit is zeker geen spam en zeker wel een charity auction! Toen ik nog Engelse serviezen verkocht in deze winkel werden alle stukken die onverkoopbaar waren ook geveild, Ebay rekende geen commissie kosten en ik droeg alle inkomsten af inclusief de verzendkosten. Ieder jaar een ander goed doel zoals Pink Ribbon, Johan Cruyf foundation, autisme stichting. Ook alle bedankbrieven heb ik bewaard. Het is de wens van Van Markoviec om een deel aan het regenwoud te schenken, wij zijn slechts een winkel die deze mode verkoopt. Wat is beter alle commissie naar Ebay of een deel naar een goed doel?
Vrolijke Feestdagen allemaal..en als dit bericht Spam zou zijn geweest dan was het allang door Ebay verwijderd. mvg
de greenshop
op 12-12-2011 18:22
Ik heb een pokkehekel aan regenwouden, je wordt er zo nat.
De veiling was geen groot succes.
Maar uw inzet is te waarderen.
op 12-12-2011 20:18
de veiling an-sich is geen spam, op een prikbord een berichtje plaatsen,louter en alleen 'als reclame' dat is wel spam. Als iedereen zijn eigen 'goede doel' hier gaat plaatsen, is dit binnen no-time verwoorden tot een reclame prikbord 'kom bij bij kopen'.
Ik heb op mijn brievenbus een 'nee' 'nee' sticker. Ook dan wens ik geen reclame/goede doelen post te ontvangen.