annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

een type foutje

hallo


ik heb bij het aan maken van verkoop paginas  een keer een type foutje


in het paypal e mail adres gemaakt en nu het volgende probleem


enkele mensen die geboden hebben worden gedwongen naar dat foute niet bestaande e mail adres te betalen .


ik zie nergens hoe ik het op het verstuur betalings gegevens formulier op nieuw kan in vullen .zij kunnen het ook niet veranderen.


op de pagina verzend betalings gegevens voor gecombineerde objecten was onderaan gewooneen vakje waar je het e mail op nieuw kon in typen. maar bij enkele objecten niet


hoe kan ik dit veranderen anders dan ze gewoon te mailen en te vertellen van de fout met betaal daar maar heen , wie weet het ?


alvast bedankt

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

een type foutje

mischien is het wel leuk om even het antwoord op de vraag gesteld aan customer help e bay er bij te plaatsen die ik na paar dagen wachten kreeg dit is slechts mijn 2e mail naar hun en een reacte op het eerste antwoord .


mischien verbaast het julie maar een 3 e keer vragen nee dat doe ik niet , ik ga ervan uit dat andere veel meer hebben aan de hulp van e bay hebben en weet wel zeker dat dit een incidentele zaak is van totaal niet begrepen worden ,


nou totaal niet ? dat is over dreven ,,,het begrip e mail en niet just kwam wel door 🙂


is dat niet knap !!!!!


 


 


mijn originele vraag staat onder aan


 


Geachte heer XXXXXX,


Hartelijk dank voor uw mail omtrent verkeerd getypt e-mailadres.


In dit geval raad ik u aan om de koper te contacteren. Deze situatie is misschien wel op te lossen door het andere lid te bellen om de juiste e-mailadres door te geven.


Als u dat wilt proberen, kunt u naam, woonplaats en telefoonnummer van de gebruiker rechtstreeks bij eBay opvragen door de hierna vermelde stappen op te volgen:


1. Ga naar de link "Uitgebreid zoeken", rechtsbovenaan de eBay-site.
2. Klik vervolgens onder "Leden" op de link "Contactgegevens zoeken".
3. Voer de gebruikersnaam van het lid en het nummer van het object in.
4. Klik tenslotte op de button "Zoeken".


Let op: wanneer u het telefoonnummer niet via eBay op kunt vragen, probeer het telefoonnummer dan via een zoekmachine op het internet of via de internationale telefoongids op te vragen.


Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
 
Ik wens u veel succes en nog een fijne dag.
 
Met vriendelijke groeten,
 
XXXXXXXX
 
eBay Customer Support
 
[THREAD ID:1-13EIJX2]


-----Original Message-----
From: XXXXXXXX
Sent: 1/16/2012 12:54:20 PM
To: "XXXXXXXX@ebay.com"
Subject: Re: Betalingen met PayPal ontvangen



hallo
ik snap helaas niet hoe ik het probleem nu moet aan passen
-er staat een verkeerd getypt e mail adres bij de advertentie wat ik niet op tijd gezien had
-het object heeft biedingen en is afgelopen
-de koper kan het niet met paypal betalen omdat het e mail adres onjuist is
-ik zie nergens hoe ik het veranderen kan op de pagina betaal gegevens sturen naar de koper
-dat heeft toch niets met paypal te maken ,myn paypal werkt goed  alleen moet de koper wel het juist getypte e mail adres krijgen en niet dat met een typ foutje
ik hoop spoedig goed hulp te krijgen zo dat ik de betaal gegevens kan verzenden en e mail adres juist kan in vullen , bij gecombineerde zendingen ging dat wel vandaag

-- Bewerkt door fc3003 op 19 Jan 2012 18:41 CET
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

een type foutje

nu de vermoedelijke op lossing


-gevonden na zoeken in help paginas


als je object verkocht is met verkeerd e mail adres in de advertentie aanmaak  pagina van het object kun je dat niet veranderen !! ook de koper niet bij de na door sturen van betalings gegevens gekregen pagina .


de oplossing is er dus niet !!!


eindelijk het  heerlijke rustgevende gevoel te weten dat ervan iets geen op lossing is , dat is toch het zelfde als als het weten dat er wel een op lossing is die je gevonden hebt van een probleem ( zen wijsheid) 😉


met andere worden mocht je per e mail help willen van e bay dan gaat dat als het niet iets ech eenvoudigs is veel mails kosten en enveel dagen en of je er uiteindelijk iets mee opschiet weet ik niet-


en mocht je ooit je paypal e mail adres veranderen dan blijft je ouwe gewoon in het e bay systeem hangen en is niet zo makkelijk weg te krijgen vandaar dat ik steeds weer dat e mail adres moest her typen in de verkoop advertenties die ik aan het maken was


waar de typ fout in onstaan was en mee genomen kon worden naar nieuwe adds door oude as template te gebruiken (verkoop gelijk object mogenlijkheid)


-- Bewerkt door fc3003 op 19 Jan 2012 18:54 CET

-- Bewerkt door fc3003 op 19 Jan 2012 22:12 CET
Bericht 3 van 3
laatste antwoord