annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

Vandaag heb ik via email berichten gekregen dat ik iets verkocht heb. Meteen naar ebay gegaan. Ik heb al 6 objecten verkocht en andere 5 lopen binnenkort af. Maar ik heb helemaal niets aangeboden. Ik verkoop niets via ebay. Ik heb mijn wachword gewijzigd. Paypal uitgeschakeld. Een bericht opgestuurd naar ebay support. Wat moet ik doen ? Ik ben bang. Ik heb nooit zo iets meegemaakt. Ik zit nu in buitenland. Op vakantie...


HELP aub, wat moet ik doen....



Maria

Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

stephanthecollector
Community-lid

Ik heb het idee dat iemand zonder mijn toestemming gebruikmaakt van mijn account.



ik neem aan dat je bovenstaande link hebt gebruikt!



je kan op het moment niet veel meer doen je hebt gedaan wat je kon, je gaf aan dat er al meerdere items zijn verkocht, kon je dan ook zien op je PayPal rekening dat er bedragen zijn gestort en opgenomen? anders is er misschien een ander PP account aan je Ebay account gekoppeld, ik zou ook PP op de hoogte stellen zodat die eventueel maatregelen kunnen nemen dit vanwege eventuele claims van kopers in de toekomst, want die krijgen hun spullen natuurlijk nooit en willen dat op jou gaan verhalen.



Je kan ook nog digitaal aangifte doen bij de politie!

Bericht 2 van 16
laatste antwoord

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

Bedankt. Ik heb gisteren email van ebay gekregen. Ze zeggen dat ze gaan alles annulerene, maar sinds gisteren was meer dan 30 objekten verkocht via mijn account voor meer dan 5000 euro. Ik heb weer email naar ebay gestuurd. Waarom annuleren ze niet alles....

Bericht 3 van 16
laatste antwoord

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

stephanthecollector
Community-lid

Misschien dat onze moderator Martijn je hier verder mee kan helpen!

Bericht 4 van 16
laatste antwoord

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

Ga even naar je 'mijn ebay' en beeindig de aanbieding eventjes die nu nog actief is...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 5 van 16
laatste antwoord

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

En alweer 2 verkocht 😮

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 6 van 16
laatste antwoord

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

ik heb geannuleerd een laatste. Ik heb hier slechte internet (Ik ben nu in  een dorp in Rusland)


De andere verkochte objekten... kan ik deze zelf annuleren? Als ik ze ga verwijderen - gan ze allen van mijn lijst weg, waar worden niet geannuleerd?



Ik wist niet dat dat kan ooit gebeuren hoer, vond ebay altijd veilig ...



Waarom ebay customers regeren niet zo snel?



Ik heb dit van hun gekregen



"Er zijn inderdaad aanwijzingen dat een onbevoegde persoon gebruik heeft gemaakt van uw eBay-account om ongewenste berichten naar andere eBay-leden te versturen.


Om de veiligheid van uw account te waarborgen, hebben we uw eBay-wachtwoord en de geheime vraag uitgeschakeld. Dat betekent dat u zich op dit moment niet op de gebruikelijke manier bij eBay kunt inloggen.


Welke soort berichten zijn vanuit uw account verzonden?


Er werd in de ongewenste berichten aangeboden om een transactie buiten eBay om te verrichten. Ondertussen hebben we de ontvangers van de ten onrechte verzonden berichten gewaarschuwd dat ze niet op deze berichten moeten reageren.


U kunt er zeker van zijn dat uw eBay-account nu weer beschermd is."




Maar daarna waren nog meer objekten gekocht ...

Bericht 7 van 16
laatste antwoord

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

Tjeemig,



Das balen ook voor mij aangezien ik namelijk gisteren wat van je heb gekocht voor 133 Euro....ik moet even kijken of ik de betaling nog kan stoppen. Hopelijk krijg ik mijn geld nog terug via Paypall



Groet,



Sasja

Bericht 8 van 16
laatste antwoord

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

Op mijn paypal heb ik niets gekregen, maar ik heb ook email naar hun gestuurd over dit probleem.


Naar welke paypal account heb jij het geld overgemaakt?


Mijn account hier uitgekoppeld.



Hoe heb jij betalings gegevens gekregen?



Heb jij ook naar ebay customers klacht opgestuurd?

Bericht 9 van 16
laatste antwoord

Help. Iemand gebruikt mijn account!!!

stephanthecollector
Community-lid

Ik zou dus dit adres even aan PayPal doorgeven en aan ebay voordat deze posting verwijderd wordt, je mag namelijk geen privé dingen posten! ondanks dat het om oplichting gaatdat is nu eenmaal een regel van ebay, mocht de posting verwijderd zijn voor je het leest! ik heb het opgeschreven en kan je het eventueel mailen! (via community berichten)

Bericht 10 van 16
laatste antwoord