03-10-2016 17:25 - bewerkt 03-10-2016 17:26
In Juni heb ik een product gekocht met mijn masterCard, al snel bleek diegene niet te vertrouwen .
Netjes mijn geld terug gevraagd maar natuurlijk geen gehoor.
Geschil geopend en Ebay heeft het onderzocht . Weken lang kreeg ik geen antwoord en later zag ik staan dat ik gelijk kreeg en mijn geld zou terug gestort worden binnen een aantal dagen .
Inmiddels zijn we maanden verder en mijn geld is niet terug gestort!
Er staat ook duidelijk dat het geschil gesloten is in mijn voordeel , waarom heb ik nog steeds mijn geld niet terug?
Hoe kan ik contact krijgen met Ebay , wie zou mij verder kunnen helpen hiermee?
Ik hoop dat iemand mij een stukje verder kan helpen want ik weet inmiddels niet meer hoe ik contact kan krijgen met ebay!
Het was de eerste en laatste keer dat ik hier iets koop!
op 06-10-2016 21:37
1. U hebt met mastercard betaald. Volgens mij hebben creditcards ook een regeling als er iets fout is gegaan.
Ik zou dus met mastercard kontakt zoeken.
2. Als u met paypal had betaald (altijd aan te raden als u iets in het buitenland koopt) dan betaald paypal u terug (zij halen dat dan gewoon van de rekening van de verkoper af, na een geschil).
3, Ebay.nl is niet te bereiken meer (geen email en geen telefoon)!!
op 10-10-2016 19:50
Helaas kan MasterCard ook niks voor ons doen , valt niet binnen de verzekering...
Toch bedankt voor het antwoord .