annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account terug gegeven aan de originele eigenaar, en nou?

Na een product te hebben aangeschaft en betaald te hebben, krijg ik na ruim een week de volgende berichten van Ebay:

 

We hebben actie ondernomen om de account terug toe te wijzen aan de originele eigenaar maar willen u niettemin waarschuwen om niet in te gaan op berichten die u van deze account hebt ontvangen.

 

Fijn maar nu kan ik dus geen contact meer leggen met de oorspronkleijke verkoper. Met de aanbieder had ik een prima contact en dzez heeft ook een track & trace nummer gezonden. Produkt is betaald via een bankoverschrijving.

 

Ebay, reageert zeer laat en begint continue met hetzelfde verhaal dat je geen kopersgarantie hebt doordat er niet met Paypal is betaald. Nu betaal ik 99% met paypal maar dit slaat natuurlijk nergens op. Ik wil het emailadres van de eerdere aanbieder wat zij weigeren omwille van privacy.

 

A: wie zegt dat de huidige eigenaar van het account is? Deze reageert ook niet op berichten.

B. In mijn ogen is Ebay hier de schuldige maar laat dus gewoon zijn klant in de kou staan.

 

Kortom, vertrouw niet op de support van Ebay.

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0