annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

Gaat het over het kopen of verkopen van postzegels van Nederland, dan worden er vaak percentages van de cataloguswaarde bijgesleept.

Vaak is een prijs van 50% voor de verkoper al heel wat en sommige kopers menen dat ze niet meer willen betalen dan 20% (met een collectie vol gaten als gevolg).

Soms gebeurt het dat bij een veiling van een apart item de catalogusprijs een paar keer over de kop gaat.
Het lijkt me leuk om dergelijke veilingen op dit draadje te verzamelen.

:-)
Bericht 1 van 1.461
laatste antwoord
1.460 ANTWOORDEN 1.460

Ik denk dat Jan zijn gouden ring en zijn fotocamera wil verkopen.
Bericht 1401 van 1.461
laatste antwoord

http://cgi.ebay.nl/Niederlande-2009-TAG-DER-BRIEFMARKEN-PRECANCEL_W0QQitemZ260492094187QQcmdZViewItemQQptZBriefmarke?hash=item3ca689eaeb

Voorafstempeling???
M.i. een gewone postkantoorafstempeling.
Let ook op de verzendkosten !!!!
Bericht 1402 van 1.461
laatste antwoord

1411

Nou nou, wat een mooie voorafstempeling.

Je moet wat doen om recente zegels aan de man te brengen. Niet eens echt gelopen. Ik vermoed nog met de volle gom zoals op het postkantoor verkregen.

En dan die verzendkosten. Heeft deze verkoper al eerder kritiek opgeleverd en de ster betreffende de verzending is niet bepaald een hoogvlieger.

3 euri voor het verzenden van een postzegel. Echt belachelijk.

Is dit soms familie van de Stampgrossier?? Als je allees bij elkaar optelt kun je hier toch ook niet echt spreken van een motto dat de klant koning is. Je komt dan wel erg bedrogen uit.

De stampgrossier heeft ook weer een vaste bieder gevonden zag ik. Christine deze keer. Ik vermoed een gefingeerd account waar hij ook zelf achter zit. Dat hier niet eens nader naar wordt gekeken blijft voor mij een heel groot onverklaarbaar raadsel.
Bericht 1403 van 1.461
laatste antwoord

Ik zag net dat die geknutselde roltanding 32 ruim 38 euri's heeft opgebracht.

http://cgi.ebay.nl/Nederland-roltanding-32-gestempeld-c-w-4500euro-lezen_W0QQitemZ270470704209QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_146?hash=item3ef94f6c51

Ik zal mijn dochter dit weekend ook eens aan het werk zetten voor wat extra zakgeld.
Bericht 1404 van 1.461
laatste antwoord

kavelnr 285381452 op mp
en je kan zo alle aanbiedingen bekijken van christine.
Bericht 1405 van 1.461
laatste antwoord

gebruikt wel meer vrouwennamen om die druksels aan de man te brengen

het Nederlandse vingertje

Bericht 1406 van 1.461
laatste antwoord

Al met al kan er maar een conclusie mogelijk zijn.

Het is gewoon een enorme oplichter. Het bewijs van bieden op eigen items is daarmee wel geleverd lijkt mij. Bij Marktplaats hebben ze wat dat betreft ooglapjes voor. Ze kijken er naar en zien dat het goed is. Ja ja. Erg spijtig om dit te zien.

Alles wat Stampgrossier/Christine doet is alleen andere kopers een oor aan naaien.

Ik ben absoluut geen voorstander van geweld maar het zou soms best wel nuttig en voldoening kunnen geven als de bedotterij bij dit soort lieden eruit getimmerd kan worden. Dan moet men toch maar eens de verkeerde bedotten.
Bericht 1407 van 1.461
laatste antwoord

Nog een paar onbekende portzegels:
http://cgi.ebay.com/3-x-NETHERLANDS-postage-due-stamps-4-5-6-cents-f-used_W0QQitemZ180427265278QQcmdZViewItemQQptZUK_Stamps_ROWStamps?hash=item2a024d94fe

Let op zijn overige aanbiedingen. Nog meer port Nederland
Bericht 1408 van 1.461
laatste antwoord

sukke hadden ze nooit los moeten laten
worden maar spammers die iedereen wegjagen :(

Bericht 1409 van 1.461
laatste antwoord