annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

Gaat het over het kopen of verkopen van postzegels van Nederland, dan worden er vaak percentages van de cataloguswaarde bijgesleept.

Vaak is een prijs van 50% voor de verkoper al heel wat en sommige kopers menen dat ze niet meer willen betalen dan 20% (met een collectie vol gaten als gevolg).

Soms gebeurt het dat bij een veiling van een apart item de catalogusprijs een paar keer over de kop gaat.
Het lijkt me leuk om dergelijke veilingen op dit draadje te verzamelen.

:-)
Bericht 1 van 1.461
laatste antwoord
1.460 ANTWOORDEN 1.460

http://cgi.ebay.nl/VEL-200-ZEGELS-VARIETEIT-1489X-INVERSIE-LUXE-POSTFRIS_W0QQitemZ9523395516QQcategoryZ128281QQrdZ1QQcmdZViewItem

Dit had ik moeten weten...
Ik had hem gezien op de Oostenrijkse Ebay voor 75 Euri, was maar 1 x geboden. Nu staat hij op Nederlandse ebay al voor 245 Euro!!
Bericht 871 van 1.461
laatste antwoord

Nee, nog leuker! Niemand bood op dit vel voor 75 euro inzet en ik schreef de verkoper een emailtje na de veiling dat ik het wat prijzig vond en ik mocht het vel hebben voor 60 euro:) opbrengst ruim 255 euro vandaag hehe!!! helaas heeft ie er niet nog meer liggen...groetjes Floris
Bericht 872 van 1.461
laatste antwoord

Gefeliciteerd!

Cor

Cor

Bericht 873 van 1.461
laatste antwoord

Zuur om te horen, ik zat toen nog te twijfelen maar dacht dat er geen animo voor zou zijn!

P.s. Binnekort plaats ik veel veilingen o.a. Mooi Nederland, Ned 1852-2006, plaatfouten, jaarboeken, themamapjes, collector's items enz!
Bericht 874 van 1.461
laatste antwoord

Ik zie net dat dezelfde koper nog een paar van dergelijk hoge biedingen op andere eenvoudige kavels heeft gedaan.

Cor

Cor

Bericht 876 van 1.461
laatste antwoord

Tsja, dat boek wordt binnen PZ verenigingsverband al een jaar mee geleurd voor E 9,90.

Cor

Cor

Bericht 878 van 1.461
laatste antwoord

Hmm, die heb ik ook nig wel liggen

Why bid tomorrow, while you can bid today

Richard

Why bid tomorrow, while you can bid today

Richard
Bericht 880 van 1.461