annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

Gaat het over het kopen of verkopen van postzegels van Nederland, dan worden er vaak percentages van de cataloguswaarde bijgesleept.

Vaak is een prijs van 50% voor de verkoper al heel wat en sommige kopers menen dat ze niet meer willen betalen dan 20% (met een collectie vol gaten als gevolg).

Soms gebeurt het dat bij een veiling van een apart item de catalogusprijs een paar keer over de kop gaat.
Het lijkt me leuk om dergelijke veilingen op dit draadje te verzamelen.

:-)
Bericht 1 van 1.461
laatste antwoord
1.460 ANTWOORDEN 1.460

500

ook hier eentje die de plaatsingskosten niet dekken.

en er zaten er veel meer bij van deze verkoper die op zo'n startbedrag begonnen.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5603964811&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1
Bericht 501 van 1.461
laatste antwoord

Dat zijn ook onnozele aanbiedingen, zegels met een waarde van 0 cent* aanbieden op eBay voor 1 cent, plaatsingskosten 30 dollarcent. Dure hobby zo.

*cataloguswaarde mag je opzoeken, echter linksonder ontbreekt een stuk zegel, tenzij er wat heel bijzonders aan die zegel is en je een speciaalverzamelaar bent neem je een dergelijk exemplaar niet in je verzameling op, laat staan dat je erop biedt.

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Snuggere Hein, Simpele Simon, wie volgt?

Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?

Bericht 502 van 1.461
laatste antwoord

De verzendkosten moeten eea redden misschien?

"SHIPPING CHART MADE EASY: [ 1-3 STAMPS = $2.75. ] [ 4-6 STAMPS = $4.00. ] [ 7-10 STAMPS = $5.00. ] "

Cor.

Cor

Bericht 503 van 1.461
laatste antwoord

Voor zover ik weet kost normale verzending binnen USA $0,40. (volgens een USA verkoper waar ik laatst zaken mee heb gedaan).

Cor.

Cor

Bericht 504 van 1.461
laatste antwoord

leuk hoor corifort.
Het staat de verkoper vrij een bedrag te vragen voor vezending.... Niet zeuren, het staat er toch, niet mee eens -niet bieden...!
geen hollands geneuzel hier zeg...
Bericht 505 van 1.461
laatste antwoord

Ja en Air Mail verzending naar Europa kost 80 dollarcent.

Ze plakken er allemaal zo'n standaard blauwe luchtpostzegel op.

Bericht 506 van 1.461
laatste antwoord

#504 en #505
Beste poststukje: Ik ben niet geschuffeld, uiteraard weet ik (zowel als mede-verkoperals en als koper) dat de verkoper mag rekenen wat hij wil. En tevens weet ik dat van USA naar hier $ 0,80 kost zoals Oranje in #505 vermeld.

Ik geef in #502 slechtst aan dat de verzendkosten van deze verkoper volgens mij beslist wat "ruimte open laat" bij de door hem vermelde binnenlandse verzendkosten van $2,75 voor 1-3 zegels.

Verder zul je mij nooit horen 'neuzelen of zeuren' over te veel door mij betaalde kosten want die heb ik niet, in het verleden niet en in de toekomst niet, aangezien ik inderdaad altijd eerst goed lees en dan zelf bepaal wat ik als koper wel/niet reëel vind bij een bepaald kavel. Vind ik de voorwaarden (incl. wijze van betaling) van een verkoper op welke manier dan ook niet interessant dan bied ik dus inderdaad niet. #502 was dus ook geen klacht daarover, maar slechts een nuchtere opgave van een kaal posttarief!

Cor.

Cor

Bericht 507 van 1.461
laatste antwoord

ga zo door cor!
Bericht 508 van 1.461
laatste antwoord

Leuke prijs voor een maximumkaart

Morgen weer een kans !

Bericht 509 van 1.461
laatste antwoord

Inderdaad.

Cor.

Cor

Bericht 510 van 1.461
laatste antwoord