annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper annuleert zelf na de aankoop?Hoe is dit mogelijk?

Ik heb zojuist een bericht over annulering van mijn aankoop gekregen, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Hoe is dit mogelijk?

Kan iemand mij hier wat uitleg geven!!

 

Mvg, Paul.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

verkoper annuleert zelf na de aankoop?Hoe is dit mogelijk?

O maar het kan nog gekker hoor eergisteren 2 dysons stofzuigers gewonnen op ebay het was een veiling.

Ik heb netjes proberen met paypal te betalen en daar komt tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee verkoper weigerd het geld

 

Ebay gemaild en gevraagd kan dit zomaar reactie van ebay lees hieronder.

 

Hallo Jan

 

Bedankt voor het schrijven naar eBay Klantenservice met betrekking tot artikel # 282607440468, # 282607432999. Mijn naam is Henna en ik ben blij om u te helpen.

 

Het spijt me dat u geconfronteerd met ongemakken met deze transactie. Ik kan uw teleurstelling begrijpen omdat de verkoper uw betaling heeft geweigerd. Maak je alsjeblieft geen zorgen; Ik zal u zo goed mogelijk helpen.

 

Ik kan zeker uw frustratie met betrekking tot deze zaak begrijpen. Ik wil u op de hoogte stellen dat zodra het object is verkocht, de verkoper en de koper verplicht zijn om de transactie voor het item te voltooien.

 

Jan, ik waardeer de inspanning die u heeft gemaakt om de verkoper te contacteren om de transactie te voltooien. Ik kan uw teleurstelling begrijpen, aangezien het de kopertijd verspilt, aangezien de koper moet wachten tot de veiling eindigt. En als de verkoper de betaling ontkent en het item niet verzendt, dan is het de verspilling van de koperstijd. Ik wil u bedanken voor de aandacht van de verkoper.

 

Aangezien u niet tevreden bent met deze transactie, zou ik u voorstellen om een ​​passende feedback voor de verkoper te verlaten. Ik kan begrijpen dat u denkt wat de invloed van feedback op verkopersaccount heeft. In principe door de juiste feedback te verlaten, meldt u de verkoper. Als u een reactie achterlaat, zullen andere gebruikers van eBay op de hoogte zijn van uw ervaring en kunnen zij een passende beslissing nemen. Deze feedback zal zichtbaar zijn voor alle gebruikers op eBay.

 

We beoordelen elk verkoper account. Een maandelijkse recensie die slecht verkoopgedrag toont, kan leiden tot disciplinaire of corrigerende acties. Wij nemen niet-uitvoerende verkopers zeer serieus. Ook uw feedback wordt overgenomen in de maandelijkse recensie van de verkoper. Wees er zeker van dat we nooit compromissen op de prestaties van de verkoper, omdat het de ervaring van onze koper kan beïnvloeden en we kunnen waardevolle kopers zoals u verliezen.

 

Gezien al deze, hebben we de invloed van feedback op verkopersaccount verhoogd. Dit is de reden; Ik verzoek u om de juiste feedback voor deze verkoper te verlaten, zodat andere leden het kunnen beoordelen alvorens items van hen te kopen.

 

Nu ik weer Ik wil helemaal geen feeback geven ik wil mijn dysons ik heb gewonnen ik was blij ik sprong een gat in de lucht en ik beloofde mijn zoon ook een dyson mijn vrouw ook die was blij ook al ging het hier om een stofzuiger waar ze mee moest werken:P ik wil een schade vergoeding voor mijn emotionele schade.

 

Ik maak er maar gein over maar ebay is helemaal niet zo bindend als zij zeggen sterker de verkopers komen er op deze manier wel heel erg makkelijk mee weg.

 

Ja tuurlijk krijg ik mijn centjes terug omdat ik met paypal betaalde maar toch ik had liever die stofzuigers gehad

 

Bij een echte veiling had hij hier echt niet mee weg gekomen.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord