annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

telefoon gekocht verkoper wilt hem niet opsturen

ik heb een telefoon gekocht maar verkoper wilt hem niet opsturen. ik heb het geld overgemaakt via paypal paypal zegt dat hij geld heeft gekregen verkoper zegt zelf ook dat die bericht heeft gehad maar wilt de telefoon niet opsturen omdat bij hem staat dat saldo in behandeling is en dat ik moet wachten tot 20 december tot hij het geld heeft terwel ik wel een directe betaling heb gedaan.

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Re: telefoon gekocht verkoper wilt hem niet opsturen

Paypal houdt het geld idd 4 weken vast.Maar vraag een annulering aan.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

had een bericht naar hem toe gestuurd dat hij binnen 3 werkdagen de telefoon moet opsturen omdat dat in zijn advertentie staat en als hij dat niet doen zou ik een claim indienen ochtend er op heeft hij mijn aankoop geannuleerd en heb ik mijn geld terug.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

ik ben nieuw op Ebay.

Als ik vragen mag:

"hij zou binnen 3 werkdagen de telefoon opsturen"

Betekende dat:

1. Binnen 3 werkdagen wanneer eindtijd van adverteren is verstreken en/of item meteen was verkocht

2. Binnen 3 werkdagen, na melding/registratie dat betaling binnen is (via Paypal) ongeacht het 'in behandeling is of niet, OF

3. Binnen 3 werkdagen NADAT het geld niet meer 'in behandeling" is, maar daadwerkelijk op de Paypal-rekening staat...

Alvast dank voor uw reactie(s)

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

EDIT: @ 035anja035

Paypal-vraagje:

Houdt de status "in behandeling" bij Paypal in, dat het 100% zeker is, dat het bedrag erop komt te staan, of zit dit in een soort van 'beoordelings-fase"..?

Zou dit 100% zeker zijn, dan is het voor aangenomen dat je gegarandeerd je geld krijgt, al is dit pas 4 weken later omdat Paypal (standaard neem ik aan) 4 weken je geld vasthoudt (rente trekken? 😉

Alvast dank voor uw reactie(s)

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

ik heb altijd begrepen 3 werkdagen nadat hij bericht heeft ontvangen dat ik betaald heb.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Ik betaal altijd met Paypal. Ik krijg altijd meteen een melding dat de verkoper het geld heeft ontvangen. Ook sturen ze meestal dezelfde dag of de dag erna het item op. Ik begrijp niet het probleem. Ik wist niet dat Paypal iets vasthoudt? Nooit gemerkt. 

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Dat klopt, want dat ligt aan het soort bank of creditcard dat je gebruikt.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord